سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد گفت: حضورباشکوه و گسترده مردم در راهپیمائی ۲۲بهمن باعث استحکام بیشتر نظام و پاسخگویی به توطئه های دشمنان شد.

افتتاح  ۸۵ پروژه در حاشیه شهر مشهد با اعتباری بالغ بر  ۱۲۵میلیارد تومان

حیدر خوش نیت در گفتگو با قدس آنلاین اظهار داشت: در دهه فجر امسال در شهرستان مشهد ۲۲۳ پروژه با اعتباری بالغ بر ۶۰۰میلیارد تومان افتتاح و به بهرداری رسید  که سهم حاشیه شهر از آنها ۸۵ پروژه با اعتباری در حدود ۱۲۵میلیارد تومان می باشد.
وی تصریح کرد: تمام اقشار مردم با هر سلیقه سیاسی و از هرقومیت و مذهبی و با هر رنگ و نژادی با حضور خود در این راهپیمائی  بار دیگر بر تجدید پیمان خود با آرمان‌های انقلاب  و شهدا تأکید کردند.
سرپرست فرمانداری شهرستان مشهد تصریح کرد: حضور مردم در این راهپیمایی علاوه بر اینکه به نوعی  وحدت بین ملت و مسئولین را به خوبی به همه دنیا نشان داد بلکه تجلیل از دستاوردهای انقلاب در طول ۴۰ سال گذشته که هویت و استقلال را به مردم و کشور برگرداند  نیز بود.
خوش نیت با بیان اینکه این نظام مبتنی بر ارزش های الهی و ریشه در عمق همه مردم دارد و مثل آب روان جاری خواهد بود، افزود: اهمیت این حضور هیچ‌گاه در نظام جمهوری اسلامی فروکش نمی‌کند زیرا این حضور  باعث استحکام بیشتر نظام نیز می شود،چون هرسال توطئه‌های دشمنان علیه منافع نظام بیشتر می‌شود. از طرفی حضور مردم این پیام را به دشمنان رساند که مردم نجیب ایران علی رغم مشکلات اقتصادی و معیشتی که دارند اما پای آرمان های انقلاب خود ایستاده اند و هیچ گونه عقب نشینی از آنها  نکرده اند .
وی اظهار داشت:  ۲۲ بهمن امسال نماد همدلی و انسجام مردم ایران بود و  در طول ۴۰ سال گذشته مردم ایران با حضور آگاهانه و حماسی خود در راهپیمایی‌های بزرگداشت سالگرد انقلاب در روز ۲۲ بهمن همواره پایگاه مردمی انقلاب را تجلی بخشیده و سرزندگی و پویایی انقلاب را به رخ جهانیان کشیده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.