دادستان مرکز خراسان رضوی گفت: طبق برآوردهای اولیه حداقل حدود ۸ هزار نفر سهامدار در پرونده پردیسبان وجود دارد که برخی نماینده تعداد دیگری از سهامداران و شکات هستند.

پرونده پردیسبان بیش از ۸ هزار سهام دار شاکی دارد

به گزارش قدس آنلاین ، غلامعلی صادقی ظهر سه شنبه در  اولین جلسه  دادگاه رسیدگی به جرایم اخلال گران در نظام اقتصادی کشور در مشهد اظهارکرد: تمامی اقدامات در رسیدگی به پرونده های اقتصادی با هدف پیشگیری از وقوع مجدد جرایم و دفاع از حقوق عامه و گسترش عدالت انجام می شود.

وی با اشاره به پرورنده پردیسبان افزود: در برآوردهای اولیه حداقل حدود ۸ هزار نفر سهامدار در این پرونده وجود دارد که برخی از این افراد خود نماینده تعداد دیگری از سهامداران و شکات هستند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تصریح کرد: اتهام ۵ متهم این پرونده مشارکت در اخلال در نظام اقتصادی کشور به قصد مقابله با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است که به دلیل تبلیغات گمراه کننده و اغوا گرانه از طریق رسانه ها برخی سهامدار این مجموعه شده و به دنبال معجزه اقتصادی بودند.

صادقی گفت: متأسفانه در شرایط فعلی کشور عده ای افراد سودجو و قانون شکن با تبلیغات فریبنده، ضمن اقدام علیه سیاست های نظام  جمع زیادی از مردم را دچار مشکل می کنند. 

وی اظهارکرد: مسئولان شرکت پردیسبان با دادن قول پرداخت سودهای غیرمتعارف و اغوا کننده و عدم انجام تعهدات خود، موجبات ایجاد مشکلات فراوان برای مردم در شهرهای مختلف را فراهم آوردند و با وجود تذکرات داده شده این افراد بجز یک مورد آنهم به صورت غیرمؤثر از فرصت های ارائه شده در جهت تأمین حقوق سرمایه گذاران استفاده نکرده و ضمناً به اقدامات غیرقانونی خود نیز ادامه دادند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی تاکید کرد:تاکنون نیز بارها از متهمان خواسته شد تا وضعیت مالی شرکت را شفاف اعلام نمایند که در این زمینه نیز متأسفانه همکاری صورت نگرفت.

صادق بیان کرد:خواستار رسیدگی دقیق دادگاه  به اتهامات مطرح شده در کیفرخواست، بازگشت اموال شکات، جبران خسارت های مادی و معنوی وارده به شکات و اعمال مجازات بازدارنده قانونی برای متهامن پرونده هستیم.

منبع:مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.