البرز- بیست و سومین هفته رقابت های فوتبال دسته اول کشور در حالی پیگیری می شود که دو تیم آلومینیوم و گل ریحان البرز در دیداری حساس در ورزشگاه امام خمینی شهر اراک به مصاف هم می روند.

"گل ریحان البرز" به دنبال کسب پنجمین پیروزی پیاپی

به گزارش قدس آنلاین، شاگردان مجتبی حسینی سرمربی تیم  فوتبال «گل ریحان» البرز  که این روزها به یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر تبدیل شده اند برای کسب پنجمین پیروزی پیاپی به مصاف آلومینیوم اراک و مربی سابق خود می روند.

باتوجه به شکست سرخپوشان پاکدشت مقابل ملوان در روز گذشته، البرزی ها با پیروزی در این بازی می توانند با ۳۸ امتیاز به رتبه دوم صعود کنند وجایگاه خودرا در جمع بالا نشینان مستحکم تر کنند.

مجتبی حسینی که توانسته در نیم فصل دوم گل ریحان را به تیمی قدرتمند ومدعی تبدیل کند انگیزه بالای بازیکنان را مهم ترین عامل موفقیت نماینده البرز در هفته های اخیر می دان وامیدوار است شاگردانش روند صعودی هفته های اخیر را تداوم ببخشند.

در آن سوی میدان اما آلومینیوم در حالی پذیرای گل ریحان است که در دیدار رفت با محمد ربیعی موفق به شکست نماینده البرز شده بود  وحال فراز کمالوند را روی نیمکت خود می بیند.

آلومینیوم ۳۲ امتیازی که در رده پنجم ایستاده در صورت پیروزی در این بازی هم امتیاز گل ریحان شده و در صورت نتیجه نگرفتن شاهین می تواند جایگاه خود را در جدول ارتقا دهد.

اراکی ها که با ۱۹ گل کمترین گل زده را در بین ۷ تیم بالای جدول دارند به نظر می رسد کار دشواری مقابل خط دفاع باتجربه گل ریحان داشته باشند که این فصل تنها ۱۲ بار دروازه خود را باز شده دیده است.

تشنگی گل ریحان برای برد و انگیزه فراز مقابل تیم سابق کافی است تا این دیدار را از پیش "نبردی تماشایی" بدانیم!

بازی تیم های گل ریحان البرز و آلومینیوم اراک از ساعت ۱۴ امروز چهارشنبه برگزار می‌شود و قضاوت این دیدار حساس از هفته بیست و سوم رقابت های دسته اول کشور برعهده حسین زمانی است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.