در مراسمی از زحمات حجت الاسلام والمسلمین سید جلال حسینی تقدیر و حجت الاسلام والمسلمین رضا علی عزیزی به عنوان سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی معرفی شد.

برگزاری آیین تکریم و معارفه معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی
به گزارش قدس آنلاین، محمد حسن حبیبیان معاون هماهنگی سازمان حرم مطهر رضوی در مراسم تکریم و معارفه معاون تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی گفت: ارائه یک الگوی مطلوب برگرفته از سیره رضوی به جامعه بشری رسالت اصلی خادمان بارگاه منور امام هشتم (ع) است.
وی تصریح کرد: امروز دشمنان نظام جمهوری اسلامی توطئه‌های خودشان را در دو حوزه رفاه و امنیت متمرکز کرده‌اند و با راهکارهای ناموفق تحریم و ایجاد فتنه در جامعه به دنبال اهدافشان هستند، لذا در چنین موقعیتی جامعه بشری نیازمند یک الگوی برخواسته از تفکر رضوی برای مقابله در برابر بدخواهان نظام دینی است.
در ادامه این مراسم حجت الاسلام والمسلمین رضا علی عزیزی سرپرست معاونت تبلیغات اسلامی آستان قدس رضوی با بیان اینکه نشر فرهنگ رضوی وظیفه همه مسئولان آستان قدس رضوی است، گفت: در طول ۴۰ سال بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، آستان قدس رضوی در حوزه‌های مختلف به ویژه در حوزه تبلیغی فرهنگی رشد خوبی داشته است.
وی با اشاره به اینکه منابع دینی برترین الگوهای زندگی فردی، اجتماعی را به انسان ارائه می‌دهند، اظهار کرد: حرم مطهر رضوی از ظرفیت‌های بالایی برخوردار است که باید با بهره‌گیری از مفاهیم قرآن کریم و سیره ائمه عصمت و طهارت (ع) این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم.
عزیزی با اشاره به اینکه ما باید با تفکر انقلابی و جهادی به دنبال عملی کردن ارزش‌های دین مبین اسلام باشیم، افزود: آستان قدس رضوی بهترین مکان و پایگاه برای جامه عمل پوشاندن به مفاهیم دینی و محقق کردن اهداف اهل بیت (ع) است.
وی رعایت ضوابط و قوانین با محوریت سیره رضوی را نخستین عامل موفقیت در فعالیت‌های فرهنگی و تبلیغی دانست و گفت: ارائه الگوی دینی از حرم مطهر رضوی یک رسالت عظیم است که بایستی با به کارگیری خلاقیت و روش‌های نوین در راستای تحقق آن تلاش کنیم.
عزیزی افزود: نگاه به مشهد یک نگاه جهانی و بین المللی است، لذا ما باید با اتکاء به سیره امام رضا (ع) این شهر را به یک پایگاه حل مشکلات فردی، اجتماعی و خانواده‌گی مبدل کنیم.
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.