همدان - وهب مختاران در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران، نقش آموزش را در مقوله گردشگری بسیار موثر ارزیابی کرد.

نقش آموزش در مقوله گردشگری بسیار موثر است

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان، این اداره کل در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران با همکاری اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان اقدام به برپایی غرفه نموده است.

 وهب مختاران مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در این خصوص گفت: با عنایت به ورود این اداره کل در حوزه گردشگری و هتلداری و با توجه به خدمات و فعالیت های گسترده در این حوزه ، مجموعه آموزش فنی و حرفه ای استان همدان دستاوردها و ظرفیت های خود را در معرض بازدید عموم قرار داده است.

وهب مختاران هدف از این اقدام را معرفی قابلیت های گردشگری استان دانست و افزود: مجموعه آموزش هتلداری این اداره کل که  در غرب کشور بی نظیر است با حمایت های ریاست عالی مقام سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور و همچنین استاندار محترم همدان در مرحله تجهیز قرار گرفته است.

وی نقش آموزش را در مقوله گردشگری بسیار موثر ارزیابی کرد و گفت: یکی از اهداف برپایی این غرفه در نمایشگاه بین المللی تهران ، جذب گردشگر و معرفی ظرفیت های گردشگری استان در سطح بین المللی است که امیدواریم محقق شود.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان همدان در پایان خاطر نشان کرد: غرفه استان همدان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران تا روز جمعه ۲۶ بهمن ماه از ساعت ۹ صیح لغایت ۱۷ در سالن ۳۸A  آماده پذیرایی از بازدیدکنندگان است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.