رئیس پلیس فتا خراسان رضوی از دستگیری کلاهبردار فروش وام های کم بهره به افراد ناآگاه در فضای مجازی خبر داد.

دستگیری کلاهبردار فروش وام های کم بهره در فضای مجازی

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ جواد جهانشیری ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل پلیس فتا خراسان رضوی به پرونده کلاهبرداری از طریق انتشار آگهی در سایت دیوار اشاره و اظهار کرد: فردی با قرار دادان آگهی واگذاری وام بدون بهره ویا تسهیلات بانکی با سود چهار درصد اقدام به کلاهبرداری از مردم می کرد.  

وی افزود: این فرد در با جلب اعتماد مشتریان خود از آنها دومیلیون ریال تا ۸۰میلیون ریال برای پرداخت وام تقاضای پول می کرد  و پس از واریز شدن مبالغ به حسابش اگهی را حذف  و به تماس های مشتریان پاسخ نمی داد.  

رئیس پلیس فتا خراسان رضوی تصریح کرد: پس از شکایت چند مالباخته به پلیس موضوع در دستور کار قرار گرفت و کارشناسان پلیس فتا موفق شدند این کلاهبردار که فردی ۳۷ ساله است را شناسایی و دستگیر کنند.

جهانشیری گفت: متهم در اعترافات خود اعلام کرده از سال ۹۶ تاکنون اقدام به کلاهبرداری از این طریق کرده و  تاکنون ۲۱ نفر را فریب و یک میلیارد و ۳۸۰ میلیون ریال  از آنهاکلاهبرداری کرده است.  

وی تاکید کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در معاملات خود در فضای مجازی تدابیر لازم را اتخاذ کرده و پیش از پرداخت وجه حتما کالای مورد نظر را مشاهده کرده و از گرفتن خدمات اطمینان حاصل کنند.

منبع: مهر

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.