یک مرجع عظام تقلید گفت: امام و رهبری تأکید بر وحدت دارند و اختلاف را راه نفوذ دشمن می‌دانند، لذا نباید برای دشمن خوراک درست کرد. با بودن اصل مترقی ولایت فقیه اختلاف معنا ندارد.

آیت‌الله نوری همدانی:"ولایت فقیه" عامل وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه است

به گزارش قدس آنلاین، آیت‌الله العظمی نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از فعالان فرهنگی، فرهنگ را زیربنای جامعه دانست و بیان داشت: اگر فرهنگ مطابق با اسلام و اهل بیت (ع) باشد، می‌توان گفت که موفق بوده‌ایم.

وی با اشاره به شکوه عزاداری ایام فاطمیه افزود: این فرهنگ علوی و فاطمی است که می‌تواند انقلاب را حفظ کند. چون این فرهنگ است که ظلم‌ناپذیر است. این فرهنگ اهل بیت (ع) است که عزت‌طلبی و عدالت‌محوری دارد.

آیت‌الله نوری همدانی اظهار داشت: مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند عهدی که با امام و شهدا و رهبری بسته‌اند از گذشته مستحکم‌تر هستند و حساب اصل انقلاب و نظام را با عملکرد بعضی از مسؤولان جدا می‌دانند و این حضور برای اصل انقلاب و نظام و حمایت از رهبری بود، نه برای تأیید عملکرد بعضی از مسؤولان چون مردم حقیقتاً از عملکرد اقتصادی و معیشتی و حتی فرهنگی رضایت ندارند.

وی وحدت و همدلی تمام اقشار جامعه را حول محور ولایت فقیه دانست و ادامه داد: انقلابی کسی است که به نظرات توصیه‌های ایشان عملی کند. امام و رهبری تأکید بر وحدت دارند و اختلاف را راه نفوذ دشمن می‌دانند، لذا نباید برای دشمن خوراک درست کرد. با بودن اصل مترقی ولایت فقیه اختلاف معنا ندارد.

این مرجع تقلید مردم‌سالاری را شاخصه اصلی انقلاب دانست و تصریح کرد: مردم با حضور خود یک بار دیگر بصیرت خود را به نمایش گذاشته وچشم فتنه داخل و خارج را کور کردند. نگهداری مردم و رفع نگرانی‌های اقتصادی و فرهنگی باید در اولویت کار مسؤولان باشد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.