نایب‌رئیس انجمن MS ایران گفت: بزرگترین مرکز درمانی MS شرق کشور در مشهد همزمان با اجلاس سالانه مدیران عامل این انجمن افتتاح می‌شود.

بزرگترین مرکز درمانی MS شرق کشور در مشهد افتتاح می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی صحرائیان ظهر امروز در اجلاس سالانه مدیران عامل انجمن MS ایران در مشهد اظهار داشت: امنیت تنها امنیت جانی، انفجار بمب، جنگ و غیره نبوده و نیست و بزرگترین امنیتی که از آن غافل شدیم امنیت ذهنی و آرامش روانی بوده و هر برخورد غلط ما سبب اخلال در این نوع امنیت خاص خواهد شد.

وی افزود: انجمن‌های MS را باید به عنوان مکانی امن برای این نوع بیماران بدانیم و کاری نکنیم که با یک حرکت غلط، امنیت ذهنی و آرامش روانی بیمار مبتلا به MS را از بین ببریم و به‌طور مثال با مسائلی همچون گرانی و تحریم دارو ذهن این بیمار خاص را متشنج کنیم و این نوع معضلات یکی از بزرگترین آفت‌ها در این حوزه است.

نایب‌رئیس انجمن MS ایران با بیان اینکه این انجمن خانه امن این نوع بیماران است، گفت: همه انجمن‌ها باید در مسیر افزایش آرامش و کاهش اضطراب بیماران خاص همچون MS تلاش کنند و با افتخار اعلام می‌کنیم که تمام انجمن‌های استانی MS به‌ویژه خراسان رضوی عملکردی درخشان داشتند و افتتاح بزرگترین مرکز درمانی MS شرق کشور را در جوار بارگاه منور رضوی و همزمان با برگزاری این اجلاس به فال نیک می‌گیریم

در این اجلاس عباس نوریان، نایب رئیس انجمن MS خراسان‌رضوی، اظهار داشت: در سال ۵۴ نخستین انجمن MS جهان در آمریکا تاسیس شد و پس از تبدیل‌شدن این انجمن به انجمنی جهانی در سال ۷۴ ایران جزو نخستین کشورهایی بود که به این انجمن پیوست. اجلاس مدیران MS ایران سالانه برگزار می‌شود و به‌دنبال رسیدن به دنیای بدون MS نیازمند تلاش مستمر فعالان این حوزه در از سطح وزارت بهداشت تا انجمن مربوطه هستیم.

نایب رئیس انجمن MS خراسان‌رضوی با بیان اینکه در مسیر خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به بیماران ms از حضور واقفان خیران نیک‌اندیش حوزه سلامت نباید غافل شویم، خاطرنشان کرد: بسیار خوشحالیم که خیران حوزه سلامت در مشهد ضمن اهدای واحد ۵۰۰ متری و کمک نقدی ۶ میلیارد تومانی را داشتند.

منبع: تسنیم

انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.