قزوین_ حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری گفت: اجرای طرح آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر اعتماد خانواده ها را جلب کرده است.

اجرای طرح آسیب های اجتماعی در محلات آسیب پذیر اعتماد خانواده ها را جلب کرده است

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام سید مجتبی علی اکبری دبیر محلات آسیب پذیر و مدیر پایگاه محله باغ نشاط قزوین در نشست خبری با جمعی از رسانه های استان قزوین در سازمان تبلیغات اسلامی این استان اظهار داشت: شناسایی محلات و اجرای طرح آسیب های اجتماعی از اوقات فراغت آغاز شد و این طرح در تابستان به طور رایگان از سوی سازمان تبلیغات در این مناطق برگزار شد.

وی افزود: اجرای برنامه های با نشاطی همچون برنامه های ورزشی و استفاده از استخر و کوهنوردی رایگاه موجب شد تا نزدیک ۳۵۰ تا ۴۰۰ دانش آموز در طرح اوقات فراغت ثبت نام کنند و بتوانیم پل ارتباطی ما بین خانواده ها وصل کنیم؛ برای نمونه در محله باغ نشاط حدود ۷۸۰ خانواده در کلاس های آموزشی مشارکت داشته اند.

علی اکبری یادآور شد: همچنین توانسته ایم اعتماد خانواده نسبت به روحانیون را جلب کنیم و آنها را در کلاس های آموزشی مشارکت دهیم و توانستیم در منطقه باغ نشاط نیز 55 خانواده را در فعالیت ها مشارکت دهیم.

دبیر محلات آسیب پذیر و مدیر پایگاه محله باغ نشاط قزوین یادآور شد: از جمله فعالیت هایی که در این محلات دنبال می شود می توان به برگزاری جلسات با محلات در یک هفته اشاره کرد و از ظرفیت های کمیته امداد نیز برای تحت پوشش افراد استفاده شده است.

وی خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف تعیین شده نیازمند فعالیت های مستمر است و باید تدابیری در این خصوص اندیشیده شود.

علی اکبری تصریح کرد: برگزاری کارگروه ویژه طلاق را آغاز کرده ایم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.