همدان- عباس گودرزی از دیدار معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان همدان با پنج خانواده‌ معظم شهدا به‌مناسبت دهه مبارک فجر خبر داد.

دیدار معاونین و مدیران شرکت توزیع برق همدان با خانواده‌های شهدا

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق استان همدان، عباس گودرزی مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع برق استان همدان اظهار داشت: جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع برق استان همدان با هماهنگی و برنامه‌ریزی امور ایثار گران این شرکت از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا سرکشی کردند.

وی افزود: امت قهرمان ایران اسلامی با تأسی به امام حسین (ع) و بهره‌گیری از  فرهنگ شهادت‌طلبی و ایثار که برگرفته شده از واقعه عاشورا است با تقدیم هزاران شهید، آزاده، جانباز و ایثارگر در دوران دفاع مقدس امروز در چهلمین سالروز پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی در اوج امنیت و اقتدار قرار دارد.

مسئول امور ایثار گران شرکت توزیع برق استان همدان با تأکید بر تکریم خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران گفت: دیدار با خانواده معظم شهدا گامی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و افتخاری بزرگ بوده که وظیفه تک تک مسئولان است.

وی ابراز داشت: شرکت توزیع برق استان همدان در ایام الله دهه مبارک فجر فاطمی و در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و به‌منظور تجلیل از خانواده معظم شهدا با هماهنگی‌های به‌عمل آمده با بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با پنج خانواده شهید دیدار کرد.

گودرزی ابراز داشت: در این راستا پنج اکیپ به سرپرستی معاونین شرکت تشکیل از خانواده شهدا در سطح شهرستان همدان سرکشی شد.

وی اضافه کرد: همچنین با هماهنگی با ۱۰ واحد اجرایی نیز بازدید همزمان با خانواده‌های معظم شهدا در سطح شهرستان‌های استان انجام شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.