وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه فرازهای بیانیه رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار روسای سه قوه قرار گیرد، اظهار داشت: بدون مبارزه با فساد اقتصادی، رفاه اجتماعی و آرامش اقتصادی در جامعه حاکم نخواهد شد.

 غضنفری: شرط "طهارت اقتصادی" مسئولان در بیانیه رهبری خط روشنی برای قوه قضائیه است

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، مهدی غضنفری وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه به سرعت باید شفافیت اقتصادی در جامعه ایجاد شود، گفت: اطلاعات اقتصادی که جریان مالی کشور را دربر می گیرد باید رصد تا از فساد جلوگیری شود.

وی اظهارداشت: سخنان رهبری در بیانیه اخیر ارکان تمدنی است که قصد دارد متفاوت با تمدن جاری بشر پایه های یک زندگی سعادتمندانه را فراهم کند.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت ادامه داد: رهبر معظم انقلاب تمامی ستون ها و شالوده یک تمدن نوین که می تواند متفاوت از تمدن موجود باشد را ارائه می دهند.

وی با بیان اینکه معنویت در تمامی ارکان سخنان رهبر معظم انقلاب جاری است، گفت: ظلم ستیزی در بیانیه رهبری مورد توجه واقع شده است.

غضنفری با تاکید بر اینکه پیاده سازی ارکان مدنظر آسان نیست، خاطرنشان کرد: در بسیاری از حوزه ها مشکل وجود دارد و هنوز در اکثر آنها کشور به حداقل های لازم دست نیافته است.

وی ادامه داد: بیانیه رهبر معظم انقلاب درباره طهارت اقتصادی خط روشنی برای قوه قضائیه است که در چهارچوب حد و مرزهایی که مسئولان سیاسی کشور در حوزه اقتصاد ملزم به رعایت آن هستند را ترسیم می کند.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت افزود: مردم از اجرای عدالت و ظلم ستیزی باید آسوده خاطر باشند در غیر این صورت اهداف انقلاب به فراموشی سپرده خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه فرازهای بیانیه رهبر معظم انقلاب باید در دستور کار روسای سه قوه قرار گیرد، اظهارداشت: بدون مبارزه با فساد اقتصادی، رفاه اجتماعی و آرامش اقتصادی در جامعه حاکم نخواهد شد.

غضنفری با اشاره به اینکه اگر سخنان زیبا در مرحله عمل اجرایی نشود و مردم آثار آن را مشاهده نکنند تنها به نوعی ادبیات سازی در حوزه اقتصادی یا سیاسی ایجاد خواهد شد، یادآور شد: سه قوه باید بیانیه رهبری را در سرلوحه فعالیت های خود قرار دهند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.