البرز- محمد حسین وطنی گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر استان البرز در ۲۲عملیات امداد و نجات به ۶۱نفر در خلال اجرای طرح ملی امداد و نجات زمستانی در محورهای مواصلاتی و ارتفاعات این استان، خدمات رسانی کردند.

اجرای ۲۲ عملیات امداد و نجات توسط هلال احمر البرز در هفته گذشته

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان البرز ،محمد حسین وطنی معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر البرز اظهار کرد: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۲۰الی ۲۶بهمن ماه نجاتگران البرزی در ۲۲مورد عملیات، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۱۵مورد حوادث جاده ای، ۲مورد خدمات حضوری، ۲ مورد شهری و۳ مورد نیز کوهستان بوده است.   

محمد حسین وطنی ادامه داد: در عملیات های اخیر به ۶۱نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۵۵نفر، خدمات حضوری ۲نفر، حوادث شهری ۲نفر و حوادث کوهستان نیز با ۲نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: توسط عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به یک نفر از مصدومان این حوادث، خدمات درمان سرپایی ارائه شد همچنین ۲۱نفر از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی منتقل شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات این هفته، ۳۴تیم عملیاتی با استعداد۲۶۵نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۲۸دستگاه آمبولانس، به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.