البرز- علی کرد گفت: شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکل در روند رسیدگی به وضعیت بیمار خود می‌توانند ضمن ارسال پیام به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۷ معاونت درمان به صورت حضوری نیز به واحد شکایات این معاونت مراجعه کرده تا رسیدگی های لازم انجام شود.

خدمات مراکز درمانی البرز با همکاری مردم پایش می‌شود

 علی کرد مدیر امور بیماری ها و مراکز تشخیصی درمانی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان البرز در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در معاونت درمان به شکل برنامه ریزی شده علاوه بر بازدیدهای اعتباربخشی از مراکز درمانی دولتی و خصوصی، ماهیانه از تمامی مراکز درمانی بازدیدی تحت عنوان بازدید جامع با مشارکت حوزه های مختلف دانشگاه انجام می شود.

وی ادامه داد: در این بازدیدها تمامی فرآیندهای بیمارستان پایش و تا رفع نواقص و مشکلات موجود پیگیری ها ادامه دارد.

 کرد با اشاره به بازدیدهای مدیریتی افزود: در این بازدیدها مدیران حوزه درمان به شکل سرزده و در ساعات غیراداری و به ویژه در ایام تعطیل و شبانه از مراکز درمانی بازدید کرده و فعالیت های بیمارستانی به ویژه خدمات اورژانس را مورد پایش قرار می دهند.

وی بیان کرد: علی رغم تلاش وافر دانشگاه علوم پزشکی در جهت احداث و بهره برداری از تخت های بیمارستانی در سال های اخیر، به علت عدم تناسب جمعیت با امکانات موجود همواره با شلوغی مراکز درمانی مواجه هستیم که امید است  تلاش مضاعف همکاران در مراکز بیمارستانی از یک طرف و نیز احداث سایر مراکز بیمارستانی جدید در سال های آتی از سوی دانشگاه، میزان رضایتمندی مراجعین افزایش پیدا کند.

این مسئول در پایان اظهار کرد: شهروندان در صورت وجود هرگونه مشکل در روند رسیدگی به وضعیت بیمارخود می توانند ضمن ارسال پیام به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۰۱۰۷ معاونت درمان به صورت حضوری نیز به واحد شکایات این معاونت مراجعه کرده تا رسیدگی های لازم انجام پذیرد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.