قزوین_ داود محمدی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز، عنوان کرد: در ۱۰ روز گذشته دستوری از وزیر بهداشت گرفته شده تا خریدخدمت از این بیمارستان انجام شود و مردم با تعرفه دولتی از خدمات آن بهره مند شوند.

خرید خدمت از بیمارستان رحیمیان الوند انجام می‌شود

داود محمدی نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: پروژه های نیمه تمام در کشور یکی از ضرورت هایی است که باید به آن پرداخته شود و این موضوع در کمیسیون اصل ۹۰ بررسی می شود، چرا که نزدیک به ۶۰هزار پروژه نیمه تمام در سطح کشور  وجود دارد؛ رویکرد مجلس در تدوین بودجه سال جاری، توجه و اولویت با پروژه های نیمه تمام است و انجام پروژه جدیدی آغاز نمی شود تا بتوان پروژه های نیمه تمام را بررسی و ساماندهی کرد.

وی افزود: اتمام پروژه های نیمه تمام موجود نیازمند بازه زمانی طولانی مدت بوده و اولویت ما در مجلس برای استان قزوین نیز توجه به اولویت های نیمه تمام است.

محمدی اضافه کرد: بسیاری از پروژه‌ها ممکن است در بودجه لحاظ نشود و به عنوان پروژه‌های ملی محسوب شود اما در هر حال از این پروژه‌ها بهره مند هستیم؛ برای نمونه بیشترین بهره برداری پروژه راه آهن قزوین_ رشت با اعتبار یکهزار و ۸۵۰ میلیارد تومان اعتبار مربوط به استان قزوین است و انتقال سد آب از طالقان به قزوین با اعتبار ۸۰۰ میلیارد تومان برای ۱۴ شهر و ۱۹۴ روستای این استان بهره برداری را به همراه دارد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: پروژه راه الموت شرقی به تنکابن، الموت غربی به رودسر، دوخطه شدن راه آهن قزوین_ تهران و پروژه دوخطه شدن راه آهن قزوین_زنجان از جمله پروژه های ملی است که برای استان قزوین نیز بهره برداری داد.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم منابع استانی و کشوری قزوین را محاسبه کنیم در مجموع می‌توان گفت که این استان وضعیت مطلوبی را به خود اختصاص می دهد.

محمدی اضافه کرد: پروژه ساخت بیمارستان ۷۰۰ تختخوابی در استان آغاز شده و این بیمارستان دارای ردیف اعتبار در سطح کشور است و ساخت آن به سرعت پیش می رود و با ساخت این بیمارستان بسیاری از مشکلات درمانی استان حل می شود؛ رایزنی‌هایی با سازمان برنامه و بودجه برای تامین اعتبار ساخت بیمارستان ۶۴ تختخوابی الحاقی آبیک انجام شده است تا این بیمارستان برای سه سال آینده به بهره برداری برسد.

نماینده مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بیمارستان ۱۵۰ تختخوابی الوند با دارا بودن ردیف اعتبار ملی نزدیک به ۴۰ درصد رشد و پیشرفت فیزیکی داشته است و آمادگی برای ساخت بیمارستان ۱۲۰ تختخوابی در شهر محمدیه از سوی یک مرکز خیریه اعلام شده است.

وی اضافه کرد: در تقویت مراکز درمانی شهرها و مراکز مختلف نیز قدم های مختلفی برداشته شده است.

محمدی در خصوص آخرین وضعیت بیمارستان رحیمیان شهرستان البرز عنوان کرد: در ۱۰ روز گذشته دستوری از وزیر بهداشت گرفته شده تا خرید خدمت از این بیمارستان انجام شود و مردم با تعرفه دولتی از خدمات آن بهره مند شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.