مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی با حضور ۱۶ قاری برگزیده استان‌های مختلف برگزار شد و حسین شالچی با کسب بالاترین رأی برای دومین‌بار به عنوان نفر اول جشنواره معرفی شد.

"حسین شالچی" قاری برتر جشنواره تلاوت‌های مجلسی شد

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، مرحله نهایی جشنواره تلاوت‌های مجلسی باعنوان فجر تلاوت با حضور برگزیدگان استان‌های مختلف و استقبال بالای قرآن دوستان در حسینیه صاحب‌الزمانی(عج) تهران برگزار شد.

در این دوره ۱۶ قاری به نام‌های حمیدرضا مقدسی از قم، هادی اسفیدانی از خراسان رضوی، مجید جیریایی از مرکزی، علی غلامی از قزوین، امین عبدی از کرمانشاه، خلیل مشعل‌پور از خوزستان، ابراهیم‌فلاح تبسم‌چهره از گیلان، محمدمهدی کهکشان از اصفهان، سیدصادق مسلمی از مازندران، علیرضا رحمانی از همدان، مهدی شایق و امیرحسین انواری از یزد، احمدرضا زینعلی از کرمان، یوسف جعفرزاده از هرمزگان، وحید حسن‌زاده از آذربایجان شرقی، حسین شالچی طوسی از تهران حضور داشتند که در پایان و با رأی داوران و حاضران در محفل حسین شالچی به مقام اول جشنواره دست یافت.

تلاوت افتخاری وحید نظریان، سخنرانی حجت‌الاسلام عرفاتی سرپرست شبکه قرآن و معارف سیما از جمله آیتم‌های جشنواره بود و حنانه خلفی حافظ کل قرآن هم میهمان ویژه جشنواره بود.

شالچی دور گذشته هم مقام اول جشنواره را کسب کرده بود.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.