تولیت آستان قدس رضوی در دیدار با شیخ عیسی قاسم گفت: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند و محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است.

محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است

به گزارش قدس آنلاین ، حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی در دیدار با شیخ عیسی قاسم، رهبر شیعیان بحرین، در حرم مطهر گفت: حضرتعالی پرچمدار احیای حقوق شهروندی همه مردم مسلمان بحرین اعم از شیعه و سنی هستید.
تولیت آستان قدس رضوی ادامه داد: عموم برادران اهل سنت از علاقمندان و شیفتگان مکتب اهل بیت علیهم‌السلام هستند و محبت خاندان رسول‌الله(ص) از مشترکات امت اسلامی است.
وی تصریح کرد: ما در مشهد مقدس افتخار میزبانی از زائران برادران اهل سنت را داریم و مضجع شریف رضوی ملجأ همه مسلمانان از جمله عزیزان بحرینی است.
حجت‌الاسلام رئیسی بیان کرد: جریان غربی و ضد اسلامی تکفیری هیچ نسبتی با آموزه‌های دینی ما ندارد و تنها برای مقابله با موج اسلام گرایی در دنیا و از بین بردن منابع مادی و معنوی مسلمانان ایجاد و تقویت می شود.
وی ادامه داد: ما در کنار برادران اهل سنت مان در کشورهای مختلف اسلامی در حال مقابله فرهنگی با جریان تکفیر هستیم و از هیچ کمکی به رزمندگان مسلمانی که درگیر نبرد فیزیکی با این مزدوران آمریکایی و صهیونیستی هستند دریغ نکرده ایم.
تولیت آستان قدس رضوی افزود: امیدوارم به‌زودی و با رفع ستم‌ها، تهدیدها و تضییقات، شاهد حضور سازنده شما در میان مردم مسلمان بحرین باشیم و دولت بحرین هم متوجه باشد خانه ظلم سست است و  پایدار نخواهد ماند.
انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.