مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی، گفت: قبل از این هم ما خودمان را مدعی قهرمانی می‌دانستیم و در ادامه لیگ هم تراکتورسازی را از مدعیان اصلی بدانید.

بهتاج: تراکتورسازی را مدعی اصلی قهرمانی بدانید

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تراکتورسازی روز گذشته با پیروزی مقابل استقلال و کسب ۳۳ امتیاز توانست جایگاه خود را در رده چهارم جدول استحکام بخشد.

این پیروزی در شرایطی رقم خورد که هواداران بسیار زیادی به ورزشگاه آمدند و بسیاری از افراد به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه پشت در ماندند.

ایوب بهتاج مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در مورد بازی دیروز و مسائل مختلف صحبت‌های زیر را انجام داد.

بازی دیروز چطور بود؟

بازی خوبی را مشاهده کردیم. خدا را شکر در این بازی عملکرد خوبی داشتیم و توانستیم در خانه سه امتیاز مهم را کسب کنیم و جایگاه‌مان را در جدول استحکام بخشیم.

هواداران بسیار زیادی در بازی دیروز به ورزشگاه آمدند که شاید با توجه به شرایط آب و هوایی این مسئله قابل پیش‌بینی نبود.

واقعا هواداران روز گذشته یک اتفاق بزرگ را رقم زدند. بیش از صد هزار نفر راهی ورزشگاه شدند و بازی را از نزدیک نظاره کردند. بسیاری از هواداران به دلیل پر شدن ظرفیت ورزشگاه روی سکوها نشستند. آنها همه یکصدا تیم را تشویق می‌کردند و به حریف هم احترام گذاشتند. واقعا دیروز حماسه بزرگی را در ورزشگاه یادگار امام دیدیم و خوشبختانه توانستیم برنده بازی شویم. استقلال هم تیم خوبی است و در ادامه راه برای آنها آرزوی موفقیت می‌کنیم.

در مورد همین موضوع حضور هواداران که روی تپه‌ها نشسته بودند گزارشگر بازی هم جمله‌ای گفت که حاشیه‌ساز شد. این گزارشگر نشانه بزرگی یک تیم را ‌نشستن هواداران روی تپه‌ها دانسته بود.

من بازی را در ورزشگاه به صورت زنده تماشا می‌کردم و در جریان اینکه گزارشگر چه گفته است، قرار ندارم.

به هر حال نشستن روی تپه‌ها شاید خیلی چهره خوبی نداشته باشد و باید بستری فراهم کرد که هواداران در شرایط بهتری بازی را نظاره کنند. برای این مسئله چه تدبیری می‌توان اندیشید.

فعلا ما کاری نمی‌توانیم بکنیم. ورزشگاه ما همین اندازه گنجایش دارد و دیروز هم دیدید هواداران در فضای بسیار کم کنار هم نشسته بودند و در شرایطی که بارش باران و برف وجود داشت حماسه آفریدند. امیدوارم بتوانیم میزبانی خوبی از هواداران داشته و قدردان حمایت‌هایشان باشیم.

با این پیروزی آیا می‌توان تراکتورسازی را جزو مدعیان قهرمانی دانست؟

مگر تا به الان ما را مدعی قهرمانی نمی‌دانستید پس با این حرف شما به ما بدهکار هستید.

به هر حال این پیروزی عیار تراکتورسازی را بهتر نشان داد.

لطفا شما ما را مدعی اصلی قهرمانی بدانید.ما همه برنامه‌هایمان را مشخص کردیم و اصلی‌ترین هدف‌مان ایجاد همدلی در میان تیم بود تا بتوانیم با تمرکز کامل کار را پیش ببریم. باشگاه از کادر فنی و بازیکنان حمایت می‌کند تا بتوانیم در کورس قهرمانی به هدفی که مدنظرمان است، دست پیدا کنیم.

البته دیروز قبل از بازی درگیری‌هایی هم به وجود آمد که با اعتراض استقلالی‌ها روبرو شد.

 مشکل کوچکی قبل از شروع بازی به وجود آمد که خدا را شکر خیلی زود این مسئله منتفی شد و در ادامه جو خوبی در بازی حاکم بود.

البته استقلالی‌ها اعتقاد داشتند داوری به سود تراکتور بوده و حتی برخی اعضای این تیم می‌گفتند داور خطاهای صد در صد را هم به سود تراکتورسازی اعلام می‌کند.

من داور نیستم و در این مورد کارشناسان باید نظر بدهند. به هر حال بعد از بازی همیشه چنین صحبت‌هایی مطرح می‌شود و ما کار خودمان را می‌کنیم.

تراکتورسازی هفته بعد باید با سایپا دیدار کند و سپس در ادامه به مصاف سپاهان برود. از این دو مسابقه چه ارزیابی دارید؟

با قدرت آماده هستیم تا در این دو بازی هم عملکرد خوبی داشته باشیم و به راه‌مان در مسیری که مدنظرمان است، ادامه دهیم و صحبت پایانی از زحمات کادر فنی و بازیکنان تیم تشکر می‌کنم واقعا دیروز شرمنده حمایت هواداران شدیم و با هیچ زبانی نمی‌توانیم از محبت آنها تشکر کنیم. باید از حمایت‌های محمدرضا زنوزی مالک باشگاه هم قدردانی کنیم و امیدوارم بتوانیم امسال به اهدافی که مدنظرمان است دست یابیم.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.