۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۶
کد خبر: 644476

در حالی که سازمان خصوصی سازی پیش‌تر اعلام کرده بود قصد دارد سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی را واگذار کند، مزایده واگذاری این شرکت‌ها برگزار نشد.

مزایده سهام ماشین‌سازی تبریز برگزار نشد

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، در پس حواشی ناشی از واگذاری سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی، سازمان خصوصی‌سازی در حالی دوباره سهام این شرکت‌ها برای فروش آگهی کرد که مزایده واگذاری آنها در روز چهارشنبه گذشته برگزار نشد.

در این مزایده قرار بود بلوک ۹۸.۲۸ درصدی سهام شرکت ماشین‌سازی تبریز شامل یک میلیارد و ۶۴۸ میلیون و ۲۰۵ هزار و ۸۲۶ سهم، بلوک ۱۰۰ درصدی سهام شرکت ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز شامل ۱۱۲ میلیون و ۵۰۰ هزار سهم و شش دانگ املاک ائل‌گلی در مجموع به ارزش کل پایه ۷۰۰۰ میلیارد ریال به‌صورت نقد واگذار شود.

این گزارش می‌افزاید: عدم برگزاری مزایده سهام شرکت‌های ماشین‌سازی تبریز و ریخته‌گری ماشین‌سازی تبریز و نیز املاک ائل گلی در حالی در آخرین روز کاری هفته گذشته در حالی اتفاق افتاد، که پیش از برگزاری این مزایده بسیج دانشجویی صنعتی سهند طی بیانیه‌ای ضمن انتقاد به نحوه واگذاری ماشین‌سازی تبریز به سازمان خصوصی‌سازی هشدار داده بود در صورتی که در شرایط این واگذاری رعایت نشود، تمامی عواقب ناشی از این تخلف بر عهده‌ این سازمان است.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.