مدیر تیم امید کشورمان گفت:نمی‌خواهیم تیم‌های باشگاهی آسیب ببینند اما در راه آماده‌سازی برای صعود به المپیک تنها ۲۰ روز فرصت داریم.

استیلی: نمی‌خواهیم تیم‌های باشگاهی آسیب ببینند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، حمید استیلی مدیر تیم امید کشورمان در خصوص لغو اردوی اوایل اسفند این تیم گفت: ما همراه با آقای کرانچار جلسه‌ای با سعید فتاحی داشتیم و به دلیل فشردگی بازی‌های لیگ تصمیم گرفتیم تا اردوی اول تا ۵ اسفند را لغو کنیم و این تعاملی بود که ما با سازمان لیگ انجام دادیم اما قرار است در اردویی که از ۱۱ اسفند تا پایان بازی‌ها برگزار می‌شود قرار است بازیکنان در اختیار تیم امید باشند.در اردوی اخیر از ۲۶ بازیکن تنها ۱۰ بازیکن آمدند و این در حالی است که قرار بود همه بازیکنان به این اردو بیایند.یکی از مشکلات ما این است که این بازیکنان در تیم‌های خودشان بازی نمی‌کنند و شاید فقط ۳۰ درصد این بازیکنان در تیم‌هایشان به میدان بروند. به همین دلیل ما از سرمربیان و مدیران باشگاه انتظار داریم که به خاطر بحث ملی این بازیکنان را در اختیار تیم امید بگذارند. به طور مثال همین تیم عراق که در جام ملت‌های آسیا  حضور داشت ۴، ۵ بازیکنش از تیم امید بود که در رقابت‌های فروردین‌ماه بازی می‌کند از طرفی بازیکنان ما پتانسیل بالایی دارند و کادر فنی هم زحمت می‌کشد و فدراسیون فوتبال هم تا اینجا برنامه‌های ما را اجرا کرده است و قرار است فدراسیون فوتبال دو بازی بین‌المللی برای ما ترتیب دهد تا در تهران بازی کنیم.

وی درباره اینکه آیا تضمینی وجود دارد که باشگاه‌ها به تیم امید بازیکن بدهند، ادامه داد:‌ تضمین که ندادند اما باید با مربیان تیم‌های باشگاهی تعامل کرد و ما هم با آنها در ارتباط هستیم. ما نمی‌خواهیم تیم‌های باشگاهی آسیب ببینند اما از طرفی وقتی هم نداریم و تنها ۲۰ روز فرصت داریم تا بازیکنان را از نظر تاکتیکی و روانی آماده کنیم. من امروز جلسه‌ای با آقای تاج در فدراسیون فوتبال دارم تا درباره این نگرانی‌ها صحبت کنیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که کدام باشگاه‌ها با شما همکاری می‌کنند،‌تصریح کرد:خیلی از باشگاه‌ها با ما همکاری دارند و ما هم مشکلات آنها را درک می‌کنیم چون اگر از بازیکنان در دیدارهای رسمی استفاده نمی‌کنند به عنوان حریف تمرینی استفاده می‌کنند و این موضوع کار ما را سخت می‌کند، چرا که در جریان مسابقه نیستند. ما در تورنمنت قطر قهرمان شدیم و بازیکنان عملکرد خوبی داشتند اما اگر آنها در جریان مسابقه نباشند کار سخت می‌شود ما نقاط ضعف‌مان را پیدا کردیم و روی آنها کار می‌کنیم.

وی که با رادیو تهران صحبت می‌کرد در مورد مسابقات فروردین ماه گفت:‌ ۶ تیم سرگروه از شرق آسیا و ۵ تیم سرگروه از غرب آسیا به همراه ۴  تیم برتر دوم هر گروه به مرحله بعد صعود می‌کنند و مهم است که ما به عنوان صدرنشینی صعود کنیم. ما از فدراسیون فوتبال خواستیم چون بازی‌هایمان در ایران انجام می‌شود دو بازی بین‌المللی در تهران برگزار کنیم. قرار بود که در مشهد، شیراز یا اهواز بازی کنیم اما امکانپذیر نشد و امیدواریم بتوانیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم  چون بازیکنان ما روی زمین عملکرد خوبی دارند و اگر زمین خوب نباشد دچار مشکل می‌شویم. در حال حاضر ما ورزشگاه شهر قدس، پاس قوامین را معرفی کردیم.

وی درباره استفاده تیم امید از مجموعه پک افزود:در حال حاضر در آکادمی هستیم اما مجموعه پک را در اختیار داریم، قبل از رفتن تیم ملی بزرگسالان به  جام ملت‌های آسیا مشکلاتی برای استفاده وجود داشت اما بعد از بازگشت تیم ملی بزرگسالان مشکلی وجود ندارد.

وی درباره وضعیت تیم پرسپولیس  هم ادامه داد: بازیکنان جدید پرسپولیس اضافه شدند و هماهنگی آنها نیاز به زمان دارد. پیش از این پرسپولیس ۱۴ بازیکن داشت که توقعی از آنها نمی‌رفت و آنها با همه وجود بازی می‌کردند و از طرفی انگیزه دعوت به تیم ملی هم وجود داشت اما حالا وظیفه مربیان پرسپولیس سنگین شده تا انگیزه را بیشتر کنند. در بازی با فولاد بازیکنان نتوانستند توقعات را برآورده کنند اما بازیکنانی مثل سروش رفیعی، مهدی ترابی، ماریو بودیمیر و مهدی شیری بازیکنان خوبی هستند که برای هماهنگی نیاز به زمان دارند و مطمئناً نتیجه‌گیری به هماهنگی بازیکنان کمک خواهد کرد.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.