البرز- پیمان بضاعتی پور از ساخت مسیر دوچرخه سواری و پیاده راه در مجتمع تفریحی باغستان کرج خبر داد.

احداث مسیر دوچرخه سواری و پیاده‌راه در مجتمع تفریحی"باغستان" کرج

به گزارش قدس آنلاین وبه نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، پیمان بضاعتی پور رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج اظهار کرد: ساخت پیاده راه به طول ٢/٥ کیلومتر و عرض ٤ متر آغاز شده است.

وی ادامه داد: در حاشیه این پیاده راه ٣ کیلومتر پیست دوچرخه سواری در حال تکمیل است که تا خیابان چهاردهم باغستان ادامه پیدا می کند.

این مسئول افزود: در حاشیه این پیاده راه جانمایی نیمکت، سطل زباله و پای چراغ نیز پیش بینی شده است که اردیبهشت ماه سال آینده به بهره برداری می رسد.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرج بیان کرد: با هماهنگی بعمل آمده با شرکت آب منطقه ای استان البرز در حاشیه جداره های نهر دلمبر به زودی درخت کاشته می شود تا شهروندان از انباشت زباله و نخاله در اطراف آن خودداری کنند.

بضاعتی پور ادامه داد: امیدوارم شاهد روزی باشیم که فرهنگ زیست محیطی در بین همه افراد جامعه نهادینه شود و طبیعت، این نعمت خدادادی، همیشه عاری از هر گونه آلودگی های زیست محیطی باشد.

وی با اشاره به برنامه های این سازمان برای توسعه فضای سبز، یادآور شد: گسترش فضای سبز بر اساس معیارهای استاندارد، از اساسی ترین نیازهای توسعه شهری است.

به گفته بضاعتی پور؛ تلاش مجموعه مدیریت شهری رساندن سرانه فضای سبز شهری کلانشهر کرج به حد قابل قبول است.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.