آرین روبن دچار مصدومیتی شده که پزشکان چیزی درباره‌اش نمی‌دانند و هربار بعد از ریکاوری و بازگشت به زمین بازی دوباره با همان مصدومیت درگیر می‎شود.

وضعیت عجیب ستاره هلندی بایرن مونیخ

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، آرین روبن، ستاره هلندی تیم فوتبال بایرن مونیخ مدعی شده نمی‌داند چه چیز مانع ریکاوری او بعد از مصدومیت فیزیکی‌اش شده است، مصدومیتی که باعث شده این بازیکن از ۲۷ نوامبر سال گذشته تا به حال نتواند بازی کند. روبن ۳۵ ساله حالا کمی نگران آینده‌ فوتبالی‌اش شده است.  

روبن اعلام کرده که در پایان فصل از تیم آلمانی جدا خواهد شد و این طور به نظر می‌رسد که قرار است بعد از جدایی از بایرن حداقل برای دو فصل به تیمی دیگر ملحق شود. اما اگر قرار باشد مصدومیت دست از سر او برندارد بعید است بتواند در تیمی دیگر حضور پیدا کند.

خود روبن در گفتگو با بیلد چنین گفته است: واقعا ناامید کننده است. ما همه کارها را امتحان کردیم، اما فعلا که جواب نداده است. متاسفانه مشکل این است که نمی‌دانیم کدام قسمت ایراد دارد. واقعا شرایط سخت شده است. دو بار هم به تیم برگشتم، اما دوباره همان مشکل را پیدا کردم.

در آخرین بازی که روبن در آن حضور داشت در تاریخ ۲۷ نوامبر او خوش درخشید و توانست در دیداری که تیمش ۵ بر یک بنفیکا را شکست داد، دو گل بزند. او همچنین در دوران بازی کردنش بارها مصدوم شده و توانسته خیلی زود به میادین بازگردد. شاید این بار مصدومیت او را مجبور کند تا نظرش درباره بازی در تیمی دیگر در پایان فصل جاری و بعد از جدا شدن از بایرن، تجدید نظر کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.