خراسان شمالی-محترم احمدی فرد گفت: مسابقات منطقه ای"موی‌تای" بانوان به میزبانی استان خراسان شمالی در سالن صالحین مالک اشتر بجنورد با حضور ۴۷ نفر از رزمی کاران برگزار شد.

برگزاری اولین دوره از مسابقات منطقه‌ای"موی‌تای" بانوان در خراسان شمالی

محترم احمدی فرد نایب رییس هیات ورزش‌های رزمی خراسان شمالی در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین، گفت: اولین دوره از مسابقات منطقه ای" موی‌تای" بانوان رزمی کار خراسان شمالی و رضوی به مناسبت دهه فجر برگزار شد.

وی افزود: این مسابقات به میزبانی استان خراسان شمالی در سالن صالحین مالک اشتر بجنورد با حضور ۴۷ نفر از رزمی کاران " موی تای" برگزار شد.

احمدی فرد ادامه داد: در پایان این مسابقات در رده سنی نونهالان مقامهای اول در وزن منهای ۲۲ کیلوگرم به دنیا عفتی، منهای ۳۰ کیلوگرم به هستی جوادی نسب و در منهای ۳۳ کیلوگرم به فاطمه مجیدیان رسید.

وی گفت: در در رده سنی نوجوانان نیز در وزن منهای ۴۲ کیلوگرم نیز هدیه رفعت، در منهای ۴۵ کیلوگرم سارا کریمی و در منهای ۵۴ کیلوگرم زینب شجاعی و فاطمه تقوی به صورت مشترک موفق به کسب مقام های اول هر وزن شدند.

احمدی فرد اظهار داشت: مقام های اول در رده سنی جوانان نیز به گلی شجاعی در وزن منهای ۴۵، مهشید فرخزاد در منهای ۵۱ کیلوگرم و فهیمه رحیمی در وزن OPEN رسید.

رییس هیات ورزشهای رزمی خراسان شمالی ادامه داد: همچنین نجمه معصومیان در وزن منهای ۴۸ کیلوگرم، عاطفه کیان خوان در منهای ۵۱، زهرا نیازپور در منهای ۵۷ و بهاره انصاریان در منهای ۶۰، اعظم ذوالفقاری و سمیرا ایزی در منهای ۶۷ و در وز OPEN زینب پرویزی و سمیرا فیروزه در رده سنی بزرگسالان مقام های اول هر وزن را کسب کردند.

گفتنی است در این مسابقات، معاونت پشتیبانی و منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان استان،  معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد خراسان شمالی، مسئول ارزیابی اداره کل ورزش و جوانان و رییس هیات ورزشهای رزمی استان حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.