معاندان انقلاب در بحبوحه مراسم چهلمین سال همین انقلاب مردمی، جام خشم و نفرت خود را علیه حافظان و مدافعان امنیت این مردم خالی کردند.

 پیام فرزندان شهدای ترور در پی حادثه تروریستی زاهدان

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، خانواده شهدای ترور کشور و بنیاد هابیلیان در پی حادثه تروریستی خاش‌ زاهدان بیانیه‌ای صادر کردند. متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انالله و انا الیه راجعون. بار دیگر ایران بزرگ اسلامی داغدار جمعی از بهترین فرزندان و جوانان غیرتمند خود شد. ایادی تروریست مورد حمایت اربابان منطقه‌ای و بین‌المللی، تعدادی از مدافعان امنیت این بوم و مرز را سنگدلانه در سیستان و بلوچستان مظلوم به خاک و خون کشیدند و قلب ۸۰ میلیون ایرانی را در سراسر کشور به درد آوردند. این حادثه تلخ تروریستی به دلیل تقارن آن با چند رویداد داخلی و خارجی اهمیت ویژه‌ای پیدا کرده است.

نخست، همزمانی آن با ایام پیروزی انقلاب اسلامی و چهلمین سالگرد این رویداد بزرگ و مردمی است. انقلاب اسلامی ملت ایران با ورود مقتدرانه به گام دوم انقلاب به همگان نشان داد که وارد دوران بالندگی و شکوفایی که همان دوران تثبیت است، شده است. این موضوع بیش از هر چیز دیگری خشم و کینه معاندان انقلاب را برانگیخته است. از این رو در بحبوحه مراسم چهلمین سال همین انقلاب مردمی، جام خشم و نفرت خود را علیه حافظان و مدافعان امنیت این مردم خالی کردند.

علاوه بر این، همزمانی این حادثه با نشست ضد ایرانی ورشو که اجتماع دشمنان قسم خورده اما ناکام این انقلاب است نشان می‌دهد تروریست‌های فرومایه که مدعی احقاق حقوق مردم هستند با اقدام مذبوحانه خود به دنبال ارسال این پیام به برگزارکنندگان نشست به خصوص آمریکای جنایتکار هستند که برای ناامنی و تهدید امنیت این مردم، مزدوران و خائنانی وجود دارند که می‌توانند روی آنان حساب باز کنند.

جمهوری اسلامی ایران بارها اعلام کرده است که ملت ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم و نقض حقوق بشر توسط مدعیان آن است. کشور ما در حوادث گوناگون نشان داد که برخلاف ادعاهای گزاف و اتهامات موهوم، مانند آنچه که در این نشست ضد ایرانی ادعا می‌شود، همواره از مدافعان امنیت و صلح در منطقه بوده است و خواهد بود. پیشتازی کشورمان در کمک به ملت‌های عراق و سوریه در نبرد با تروریسم تکفیری داعش و گروه‌های هم‌فکر آن و شهادت همه جهان بر این موضوع از جمله آمریکای مستکبر، بزرگ‌ترین گواه بر تلاش‌های عملی و صادقانه ایران در مبارزه با تروریسم است.

پیش از آن نیز تقدیم ۱۷۰۰۰ شهید ترور که توسط گروه‌های مختلف تروریستی و مورد حمایت خارجی به شهادت رسیدند و جنگ تحمیلی هشت ساله که در آغاز انقلاب نوپای اسلامی بناداشت دستاورد عظیم ملت مسلمان ایران را نابود کند نشان دهنده مظلومیت این کشور و مردم در جهان است.

این مظلومیت اما به لطف الهی و به فضل رهبری اندیشمندانه مقام معظم رهبری، هیچ گاه از عامل اقتدار تهی نبوده است. تردیدی نیست که اجر و قرب خون‌های هزاران شهید مظلوم انقلاب، شهیدان ترور، شهیدان جنگ تحمیلی و شهدای مدافع حرم در پیشگاه ساحت الهی بوده است که اقتدار و توان مثال زدنی این ملت را به رخ همه جهانیان و بدخواهان کشانده است. اکنون نیز در آستانه عبور شکوهمندانه از دروازه‌های چهلمین سال پرافتخار انقلاب اسلامی، این خون‌های مظلوم ریخته شده در حادثه تلخ زاهدان، آبیاری کننده و تضمین کننده حیات درخت تنومند و سبز انقلاب در چهل سال دوم خواهند بود.

ایران امروز، قوی‌تر از هر زمان دیگری است و این را همه معاندان و مستکبران می‌دانند. حادثه‌های تروریستی اینچنینی هرچند بسیار تلخ و گزنده هستند اما برای ملتی که حوادثی بسیار سخت‌تر و بزرگ‌تر از این را دیده است، جنگ و ترورهای گسترده دیده است، تحریم و توطئه دیده است، چنین حادثه‌ای نمی‌تواند خللی در حرکت مقتدرانه انقلاب با پشتوانه مردمی ما به وجود آورد. قطعا خانواده شهدا و مردم از غم از دست‌دادن فرزندان خود محزون هستند اما عاملان و حامیان این حرکت ضداسلامی و ضدبشری را هیچگاه فراموش نخواهند کرد.

خانواده شهدای ترور کشور ضمن همدردی با بازماندگان شهدا و دعا برای شفای مجروحان، این حادثه را به ساحت مقدس حضرت ولی الله الاعظم عجل الله تعالی فرجه الشریف و مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای دام ظله تبریک و تسلیت می‌گوید و خواستار پیگیری همه جانبه این حادثه برای مجازات عوامل آن است.

بنیاد هابیلیان

خانواده شهدای ترور کشور

۲۵ بهمن ۱۳۹۷

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.