ایرج عرب گفت: بین بازیکنان و باشگاه یک خلاء وجود داشت و دنبال این بودیم با انتخاب محسن خلیلی این حلقه را محکم‌تر کنیم.

"محسن خلیلی" خلاء بین بازیکنان و باشگاه را پُر می‌کند

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین،  ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص انتخاب محسن خلیلی به عنوان سرپرست تیم فوتبال پرسپولیس به جای مصطفی قنبرپور گفت: آقای قنبرپور انسان خوبی است ولی فکر کردیم از ایشان جای دیگری استفاده کنیم و نیروی جوانتری را به کار بگیریم. خلیلی هم سابقه بازی در پرسپولیس را دارد و هم تحصیلکرده و دارای علم روز فوتبال است.

وی افزود: بین بازیکنان و باشگاه خلاء داشتیم. قنبرپور کارش را خوب انجام می داد ولی این حلقه باید قوی تر و محکمتر می شد. حالا هم انتخاب ما بین بهتر و بهترین شد. نه اینکه قنبرپور ضعفی داشته باشد. خلیلی این حلقه را تقویت می کند تا درون تیم انسجام بیشتری داشته باشیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس تاکید کرد: امیدوارم خلیلی بتواند مقابل حاشیه ها مواضع خوبی داشته باشد و در جمع کردن آن موفق باشد تا درون تیم آرامش باشد و ارتباط کادر فنی و بازیکنان با باشگاه را به خوبی برقرار کند.

طبق اعلام عرب، محسن خلیلی امشب در هتل به بازیکنان پرسپولیس معرفی می شود.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص گمانه زنی ها و تلاش افشین پیروانی برای بازگشت به پرسپولیس و سرپرستی در این تیم، گفت: ما الان خلیلی را معرفی کرده ایم و پرداختن به این گمانه زنی ها درست نیست. پیروانی پیشکسوت باشگاه است و قطعا از مشاوره هایش استفاده می کنیم.

عرب در پایان درباره بازخوردهای انتخاب محسن خلیلی تاکید کرد: فضای مجازی را که رصد کردم بازخوردها خوب بود. خدا را شکر انتخاب خوبی انجام شد. خواسته هایم را به خلیلی گفتم که چه وضعیتی داریم. او هم پذیرفت. خلیلی با تجربیاتی که دارد می تواند اهدافمان را تامین کند. نیاز است ایشان جدی عمل کند و وقت زیادی بگذارد و کارها را با سرعت و قدرت پیگیری کند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.