قزوین_ مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهر اقبالیه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان شهری در این شهر برگزار شد.

تجلیل از تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) اقبالیه

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مراسم تجلیل از تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی هنری پیامبراعظم (ص) شهراقبالیه در این شهر برگزار شد.

رضا اخوان سرپرست مجتمع فرهنگی هنری پیامبر اعظم (ص) شهر اقبالیه در این مراسم ضمن عرض خیر مقدم به مدعوین اظهار داشت: دشمنان انقلاب هنوز از سیلی که مردم ایران در راهپیمایی روز ۲۲ بهمن سال جاری خورده بودند، سردرگم و مبهوت مانده اند.

وی افزود: این دشمنان برای رسیدن به اهداف خود، دست به دامن گروه های تکفیری شده و با به شهادت رساندن مرزبانان میهن اسلامی ایران لکه ننگ دیگری در راستای حمایتشان از ترویست بین المللی را رقم زدند.

اخوان با اشاره به جایگاه شهیدان مرزبان و شهدای مدافع حرم، گفت: مدیون خون این شهیدان هستیم چراکه به برکت خون این شهدا و شهدای مدافع حرم و هشت سال دفاع مقدس، در زیر سایه درخت تنومند ۴۰ ساله انقلاب جشن شادی برگزار می کنیم و باید این شهدا را قدر بدانیم.

از سایر برنامه‌های این مراسم می‌توان به اجرای گروه موسیقی سنتی توسط هنرمندان موسیقی و تجلیل از ۲۵ نفر از تلاشگران عرصه فرهنگ و هنر مجتمع فرهنگی و هنری پیامبراعظم (ص) شهر اقبالیه در سال گذشته و سال جاری با اهدای لوح تقدیر و هدیه تجلیل، اشاره کرد.

گفتنی است در این مراسم، سومین روز از جشن چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران با حضور شهردار، رئیس شورای شهر،قائم مقام شهردار و جمعی از مسئولین و هنرمندان به همراه خانواده هایشان در مجتمع فرهنگی و هنری پیامبر اعظم(ص) شهر اقبالیه نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.