مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا گفت: ناوهای هواپیمابر آمریکایی برای این کشور به دنبال ایجاد هژمونی در منطقه غرب آسیا هستند.

 ناوهای آمریکایی به دنبال ایجاد هژمونی در غرب آسیا هستند

به گزارش قدس آنلاین، مراسم تجلیل از بازنشستگان ستاد فرماندهی نیروی زمینی سپاه، در مجتمع غدیر برگزار شد.

 در این مراسم سردار روح‌الله نوری، جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه، سردار کوهستانی رئیس سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نیروی زمینی سپاه و جمعی از مسئولین ستاد فرماندهی نزسا حضور داشتند.

 سردار رسول سنایی‌راد، مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، در سخنانی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها در سند امنیت ملی خود به دنبال برخورد با واحدهای مخالف ایالات متحده هستند و یکی از این محورها ایران است، اظهار داشت: ایران به یک قدرت در منطقه تبدیل شده است و تمام مؤلفه‌های قدرت را در اختیار دارد.   

وی افزود: دعوای آمریکا با ایران بر سر هژمون است؛ ایران کشوری قدرتمند شده که آمریکا را مستأصل کرده و ایالات متحده به دنبال آن است تا با راهبردهای مختلف و از جمله راهبرد دولت سرمشق در قبال ایران که از زمان جورج بوش کلید خورده، در مقابل جمهوری اسلامی بایستد.

 مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا، با بیان  اینکه آمریکایی‌ها به دنبال آن بودند تا با تحمیل برجام مؤلفه‌های قدرت را از ایران بگیرند، تأکید کرد: رهبر انقلاب بارها خطر نفوذ را گوشزد کردند و فرمودند که باید مراقب باشیم.

سردار سنایی‌راد با اشاره به خیانت‌های محمدرضا و رضا شاه پهلوی به ایران، گفت: جزیره بحرین، توسط محمدرضا پهلوی و منطقه آرارات و رود هیرمند، توسط رضا شاه از ایران جدا شد و خیانت‌هایی که این دو، به کشور کردند، فراموش نمی‌شود.

وی تصریح کرد: در  زمان باراک اوباما دولت آمریکا به دنبال نرمالیزاسیون بود، اما با کنار رفتن دولت دموکرات آمریکا، دونالد ترامپ دکترین حذف مؤلفه‌های قدرت جمهوری اسلامی ایران را کلید زد؛ ترامپ در راهبرد خود معتقد است که باید توان موشکی و نفوذ منطقه‌ای و قدرت انرژی ایران را بگیریم تا بتوانیم بر جمهوری اسلامی ایران تسلط یابیم.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا با بیان اینکه ناوهای هواپیمابر آمریکایی برای این کشور به دنبال ایجاد هژمونی در منطقه غرب آسیا هستند، یادآور شد: هزینه ناوهای هواپیمابر آمریکایی سالیانه بالغ بر 3 و نیم میلیارد دلار است تا از طریق این تجهیزات نظامی برای خود نفوذ ایجاد کنند.

سردار سنایی‌راد با بیان ابعاد پیروزی‌های انصارالله در حوزه دیپلماسی و نظامی تصریح کرد: امروز در عرصه نظامی و دیپلماتیک موازنه قدرت به نفع انصارالله است و توان نظامی و دیپلماتیک این نیرو افزایش یافته است.

مسئول سیاسی دفتر عقیدتی سیاسی فرمانده کل قوا در پایان با تأکید بر تلاش آمریکا برای به صفر رساندن ظرفیت نفتی ایران، خاطرنشان کرد: در شرایطی هستیم که باید مؤلفه‌های قدرت را تقویت کنیم؛ این نکته هم حائز اهمیت است که نمی‌توان به اروپا اعتماد کرد؛ چرا که این اروپایی‌ها دنباله آمریکا هستند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.