مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی از طلب ۱۰ میلیارد تومانی داروخانه هلال‌احمر مشهد از بیمه‌ها خبر داد.

طلب ۱۰ میلیارد تومانی داروخانه هلال‌احمر مشهد از بیمه‌ها
به گزارش قدس آنلاین، سید مجتبی احمدی با اشاره به اعلام چالش دارو در برنامه «برنده باش»، اظهار کرد: با توجه به شرایط  اقتصادی و مشکلات معیشتی مردم، تهیه دارو برای بسیاری از بیماران به خصوص آنهایی که بیماری‌های خاص دارند، سخت شده است و بنابراین گاهی افراد آبرومند نیازمند داروهای ضروری در وضعیت اضطراری قرار می‌گیرند.
وی افزود: هزینه برخی داروهای خاص بالا بوده و به سبب محدودیت بیمه‌ها در پذیرش همه اقلام دارویی و از سوی دیگر مدت زمان طولانی تسویه حساب مالی بیمه ها با داروخانه‌ها، متاسفانه برخی داروخانه‌ها قادر به تامین همه داروها ودر نتیجه پاسخگویی به همه بیماران نیستند.
طلبکاری ۱۰ میلیارد تومانی داروخانه هلال احمر مشهد از بیمه‌ها
مدیرعامل هلال احمر خراسان رضوی یادآور شد: در حال حاضر داروخانه هلال احمر در مشهد، حدود ۱۰ میلیارد تومان از بیمه‌ها طلبکار است اما با این وجود همچنان بنا بر رسالت خود سعی در تامین انواع داروهای خاص و داروهای بیماران ژنتیکی و تک نسخه‌ای دارد.
وی افزود: روزانه مراجعات بسیاری داریم که نیازمند حداقل هزینه برای تامین دارو هستند و از پرداخت وجه آن ناتوانند و البته افراد خیرخواه و نیک‌اندیش هم کم نیستند که خواستار پرداخت هزینه‌های بیماران مضطر و مستضعف می‌شوند.
 احمدی با اشاره به تاثیر مثبت تبلیغات رسانه‌ای و برنامه‌هایی مانند برنده باش، در تهییج و تشویق مردم به مهربانی و دستگیری از نیازمندان تاکید کرد: هلال احمر حلقه اتصال میان توان توانمندان و نیاز نیازمندان است وخدمات داوطلبانه حمایتی، درمانی و مددکاری از جمله وظایف این نهاد مردمی و خیریه است.
وی همچنین اعلام چالش دارو برای نیازمندان توسط گلزار را مبتنی بر کارکرد صحیح سلبریتی‌ها در راستای مسئولیت اجتماعی دانست و خواستار پیوستن مردم به این پویش شد.
گفتنی‌ست چندی پیش نیز کمپین هموطن برای کمک به نیازمندان در برنامه برنده باش شکل گرفت که جمعیت هلال احمر با آن همراهی کرد.
منبع: ایسنا
انتهای خبر/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.