البرز- هفته بیست وچهارم لیگ یک فوتبال ایران شاهد تقابل دیدنی و حساس دو تیم گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر در کرج خواهد بود.

تقابل خانگی "گل ریحان" با بوشهری‌ها در حساس‌ترین بازی هفته

به گزارش قدس آنلاین، رقابت های لیگ یک فوتبال ایران در حالی از فردا(سه شنبه) با برگزاری بازی های مختلف پیگیری می شود که نماینده البرز در کرج یک بازی مهم و حساس را پیش رو دارد.

شاگردان مجتبی حسینی که در هفته های اخیر با کسب نتایج درخشان خود را در قامت یک مدعی مطرح کرده اند و جز بالانشینان جدول محسوب می شوند به مصاف تیم همسایه وسخت کوش جنوبی خود به نام شاهین شهرداری بوشهر می رود.

گل ریحانی ها پس از ۴ برد پیاپی هفته گذشته در اراک با تساوی بدون گل متوقف شدند و حال در یک بازی خانگی به دنبال بازگشت بر روی نوار پیروزیها و کم کردن فاصله خود با صدر جدول هستند.

در سوی مقابل بوشهری ها که اخیرا عبدالله ویسی مربی خوش فکر وجوان فوتبال ایران را در اختیار گرفته اند پس از تساوی خانگی خود مقابل ماهشهری ها در هفته قبل  به دنبال کسب پیروزی شیرین خارج از خانه هستند تا با پشت سر گذاشتن گل ریحان خود را به مثلث مدعیان لیگ آزادگان برسانند.

حضور دو مربی با سابقه لیگ برتری و جایگاه دو تیم در جدول رده بندی بازی ها کافی است تا این بازی را حساس ترین دیدار هفته بیست و چهارم لیگ برتر قلمداد کنیم و قطعا برنده این بازی ۶ امتیازی می تواند با روحیه ای دو چندان به استقبال بازی های آینده خود در این رقابت ها برود.

شرایط فنی و وضعیت روحی روانی گل ریحانی ها در بالاترین سطح ممکن قرار دارد و قطعا در بازی فردا اگر با حمایت و همراهی البرزی ها در ورزشگاه و تشویق های آنها همراه شود می تواند منجربه کسب نتیجه ای خوب و عبور نماینده البرز از این خوان سخت شود.

گفتنی است دیدار تیم های گل ریحان البرز و شاهین شهرداری بوشهر از ساعت ۱۴:۱۵ روز سه شنبه ۳۰ بهمن ماه با قضاوت سید علی اصغر مومنی در ورزشگاه انقلاب اسلامی کرج برگزار می شود.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.