همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم درحالی امشب برگزار می‌شود که مکاتبات چندماهه دبیرخانه نتیجه نداد و این مراسم بدون حضور رئیس جمهور برگزار می‌شود.

 تجلیل از خادمان قرآن کریم بدون حضور رئیس جمهور

به گزارش گروه فرهنگی قدس آنلاین، همایش تجلیل از خادمان قرآن امشب درحالی برگزار می‌شود که تلاش‌های چند ماهه دبیرخانه همایش برای حضور رئیس جمهور نتیجه نداد و امشب خادمان قرآن کریم سال ۱۳۹۷ کشور باحضور سیدعباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تجلیل می‌شوند.

این همایش همه‌ساله ماه مبارک رمضان و باحضور رئیس جمهور برگزار می‌شود اما این سنت ۲۵ ساله در چند سال اخیر با فراز و نشیب‌های زیادی روبرو بوده است تا جایی که همایش در سال ۱۳۹۵ به دلیل عدم حضور رئیس جمهور برگزار نشد و یک دوره دیگر هم باحضور جنتی وزیر وقت ارشاد برگزار شد.

امسال هم طبق سنوات گذشته قرار بود همایش ماه مبارک رمضان باحضور رئیس جمهور برگزار شود و باوجود اعلام مسئولان برگزارکننده این مراسم در تقویم کاری رئیس جمهور قرار نگرفت و به تعویق افتاد. پی‌گیری‌های دبیرخانه جشنواره بعد از ماه رمضان طی چند ماه بازهم بی‌نتیجه ماند و نهایتاً پس از ۸ ماه انتظار همایش امشب در هتل پارسیان انقلاب باحضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

 همایش تجلیل از خادمان قرآن کریم از سال ۱۳۷۲ تاکنون درحال برگزاری است که طی آن تعدادی از خادمان عرصه قرآن توسط ریاست جمهور مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.