سرپرست مرکز بانوان وامور خانواده آستان قدس رضوی گفت: به مناسبت هفته تکریم مادران شهدا، از روز رحلت حضرت ام البنین(س) تا روز ولادت حضرت زهرا(س) طرح دیدار از مادران شهید مشهد اجرا می شود.

دیدار از مادران شهید مشهد به مناسبت "هفته تکریم مادران شهدا"

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه دژبرد بیان کرد: مادران شهید به فرموده مقام معظم رهبری از لحاظ قدرت و قوت بی نظیرند و تکریم وتجلیل از آنها وظیفه ماست.

وی افزود: به همین منظور طبق روال سنوات گذشته، در هفته تکریم مادران شهدا، از روز رحلت حضرت ام‌البنین(س) تا روز ولادت حضرت زهرا(س) بانوان ودختران مشهدی به دیدار مادران شهدا خواهند رفت.

سرپرست مرکز بانوان وامور خانواده آستان قدس رضوی تصریح کرد: این برنامه به همت کانون خادمیاری خانواده شهدا مرکز امور بانوان و خانواده آستان قدس رضوی و با همکاری مجمع مردمی مساجد و معاونت فرهنگی سپاه امام رضا(ع) در مشهد برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مساجد و تشکل های مردمی که مایل به شرکت در این طرح هستند می‌توانند از روز دوشنبه ۲۹ بهمن تا ۴اسفندماه به حسینیه هنر در مدرس ۴ مراجعه و یا با شماره ۰۵۱۳۲۲۹۱۰۵۰ کنند.

دژبرد با اشاره به سابقه اجرای این طرح در سال‌های گذشته، بیان کرد: سال گذشته ۱۲۰ مسجد و تشکل مردمی در این طرح شرکت کرده و از ۵۰۰ مادر شهید نیز تجلیل به عمل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.