خراسان شمالی- مجید الهی راد گفت: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.

افزایش ۳۰ درصدی کمک‌های نیکوکاران در استان

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی کمیته امداد خراسان شمالی، مجید الهی راد مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی به مشارکت بیش از ۲۵ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و گفت: مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین طی امسال به حدود ۱۶ میلیارد تومان رسیده که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

وی با اشاره به اینکه نیکوکاران با مشارکت در طرح‌های صدقات، زکات، اکرام ایتام و محسنین و سایر طرح‌های حمایتی کمیته امداد زمینه توانمندی خانوارهای مددجو را فراهم می‌کنند، افزود: باوجود تمامی مشکلات اقتصادی، کمک‌های مردمی در پنج‌ماهه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه خود در سال ۹۶، ۲۰ درصد افزایش داشته است.

وی افزایش کمک‌های مردمی به کمیته امداد را نشان از حسن اعتماد عمومی به این نهاد دانست و افزود: کمک‌های مردمی و نذورات نیکوکاران بر اساس نیت خیرخواهانه آن‌ها هزینه می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان خراسان شمالی در ادامه به مشارکت بیش از ۲۵ هزار حامی در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین اشاره کرد و خاطرنشان کرد: مشارکت حامیان در طرح اکرام ایتام و محسنین طی امسال به حدود ۱۶ میلیارد تومان رسیده که این کمک‌ها نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد افزایش داشته است.

الهی راد در ادامه به شیوه‌های نوین پرداخت کمک مردمی به نیازمندان اشاره کرد و گفت: این طرح با همکاری و مشارکت همراه اول، رایتل و ایرانسل در حال اجرا است به این طریق که هم‌وطنان می‌توانند با شماره‌گیری #۰۵۸*۸۸۷۷*کمک‌های خود را برای نیازمندان ارسال کنند.

وی افزود: هم‌وطنان خیر می‌تواند با واردکردن پیش کد تلفن استان ۰۵۸ همراه با این کد وجوهات موردنظر خود را به‌حساب کمک‌های مردمی این استان واریز کنند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.