نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان زمین مانده است.

مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان اجرایی نشده است
به گزارش قدس آنلاین ؛ حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر اظهار داشت: معلولان یکی از موضوعاتی است که در حوزه انتخابیه و در تهران پیگیری‌ها و جلسات ویژه‌ای برای تقویت سیاست‌های حمایتی و اجرای قوانین معلولان داشته‌ام.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: متاسفانه مصوبات حمایتی مجلس در حوزه معلولان زمین مانده است؛ در این راستا با درخواست مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی مکاتباتی با رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور داشتم و در آن تقاضا شد برای مراکز توانبخشی‌ که «معلولان اُتیسم» را تحت پوشش قرار می‌دهند، حمایت‌های ویژه‌ای صورت گیرد.

پژمانفر گفت: همچنین به واسطه حضور بنده در کمیسیون تلفیق مکاتبه‌ای با رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس در این زمینه صورت گرفت.

وی خاطرنشان کرد: سرانجام با پیگیری‌های صورت گرفته، خوشبختانه محمدباقر نوبخت رئیس سازمان برنامه و بودجه به معاون بهداشت و درمان این سازمان دستور داد در جهت حل مشکلات خانواده‌هایی که با معلولیت اُتیسم مواجه هستند، اقدام مساعد صورت گیرد.‌

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: امیدواریم برای کلیه معلولین اُتیسم به ویژه شهر مشهد و کشور حمایت‌های ویژه‌ای اجرایی شود تا بیش از این عزیزان متحمل مشکلات مالی نشوند.

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.