عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد با اشاره به اینکه موج منفی تعدیل نیرو هیچ کمکی نمی‌کند گفت: چه کاری برای کاربری مناسب از نیروهای مازاد داشته‌ایم؟.

موج منفی تعدیل نیرو در شهرداری مشهد هیچ کمکی نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین ، شهناز رمارم ظهر امروز در جلسه علنی شورای شهر مشهد اظهار داشت: درگذشت دکتر پوران شریعت رضوی را تسلیت عرض کرده و پیشنهاد می کنم مکانی فرهنگی در مشهد بنام ایشان نامگذاری شود.

عضو هیئت رئیسه شورای شهر مشهد افزود: در دومین سال فعالیت شورای شهر مشهد و در مقابل انبوه خواسته‌های مردم هستیم، از نخستین شعارهای ما هوشمندسازی شهر بود که تا امروز به خوبی در این مسیر پیشرفت داشته‌ایم. شفاف‌سازی بودجه و سامانه فاش هم از دیگر اقدامات مفید ما بوده است،

رمارم گفت: بانوان 50 درصد از نیرو و سرمایه انسانی  ما را تشکیل می‌دهند که بی‌توجهی به ایشان سبب اتلاف سرمایه‌های ما خواهد بود، اما آیا پرسنل شهرداری امروز شرایط مطلوبی دارند؟ آیا در مسیر کوچک‌سازی و چابک‌سازی سازمان عریض و طویل شهرداری درست حرکت کرده‌ایم؟

وی با اشاره به اینکه موج منفی تعدیل نیرو هیچ کمکی نمی‌کند خاطرنشان کرد: چه کاری برای کاربری مناسب از نیروهای مازاد داشته‌ایم؟ هفت نوع قرارداد نیرو در شهرداری داریم که با کار یکسان حقوق متفاوت دریافت می‌کنند، برای اصلاح این روند چه کرده‌ایم؟

رمارم عنوان کرد: هر روز شاهد تجمع بخشی از همکاران خود در شهرداری هستیم که نگران وضعیت خود و معیشت خانواده‌شان هستند، برای آرامش ایشان چه کرده‌ایم؟اگر پرسنل شهرداری آرامش خاطر از بابت شغل و معیشت خود نداشته باشند چگونه می‌توانند به خدمات دقیق و بدور از خطا به مردم مبادرت کنند؟

منبع : تسنیم

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.