یک عضو فراکسیون امید با اشاره به مطرح شدن طرح استیضاح رییس جمهور گفت: این اقدامات سبب خوشحالی و شادمانی دشمنان‌مان و کسانی که به دنبال تفرقه و ضربه زدن به نظام و کشور هستند می‌شود.

اقداماتی مثل استیضاح رئیس جمهور دشمن‌را شادمان می‌کند
به گزارش قدس آنلاین ؛ حمید گرمابی ، اظهار کرد: طرح عدم کفایت رییس جمهور توسط تعداد کمی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی امضا شده و حتی افراد شناخته شده‌ی فراکسیون ولایی هم موافق این طرح نیستند.
وی افزود: طرح چنین مسائلی در فضای سیاسی و رسانه‌ای کشور که مشکلات زیادی داریم، در جنگ اقتصادی هستیم و دشمن تلاش می‌کند روز به روز نفوذ خودش را در سایر کشور بر علیه ما زیاد کند، صحیح نیست.
نماینده مردم نیشابور و فیروزه در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: آن‌چه که امروز نیازمندش هستیم «اتحاد» است و حتی اگر اختلافاتی داریم که این تفاوت سلیقه‌های جناح‌های سیاسی کشور همیشه هم مطرح بوده و مشکل خاصی نیست، نباید این چنین مطرح شود و در مقابل دشمن خارجی باید متحد و یکدست باشیم که دشمن نتواند از روزنه‌های ایجاد شده برای ورود استفاده کند.
گرمابی افزود: هر اقدامی که سبب جدایی گروه‌های مختلف مردم از یکدیگر بشود به صلاح کشور نیست و اقداماتی صحیح است که موجب اتحاد و همبستگی ما در مقابل دشمن و کسانی که علیه ما در دنیا فعالیت می‌کنند باشد. بعید است افرادی که مثبت اندیش هستنند و به منافع مملکت و نظام فکر می‌کنند موافق هر طرحی که موجب تفرقه در کشور می‌شود، باشند.
وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در 22 مردادماه 95 در دیدار اقشار مختلف مردم که عنوان کردند "آنها که می گویند دولت باید برکنار شود در نقشه دشمن نقش آفرین هستند. دولت باید سرکار بماند و با قدرت، وظایف خود را در حل مشکلات انجام دهد." اظهار کرد: من فکر می کنم رهبر معظم انقلاب هم در این شرایط موافق چنین تحرکاتی که باعث تضعیف دولت بشود نیستند. دولتی که فرمانده جنگ اقتصادی است و این اقدامات فقط سبب خوشحالی و شادمانی دشمنانمان و کسانی که به دنبال تفرقه و ضربه زدن به نظام و کشور هستند می‌شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.