"کوین کونستانت" هافبک پیشین آث میلان که با هیاهوی زیاد به عنوان یکی از مهمترین بازیکنان نقل و انتقالات لیگ برتر به تراکتورسازی آمده بود خیلی زود و در سکوت این باشگاه را ترک کرد.

آقای زنوزی در تبریز چه خبر است؟

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، ظهر امروز باشگاه تراکتورسازی تبریز اعلام کرد قرارداد کوین کونستانت به دلیل عدم آمادگی و تشخیص تیم پزشکی باشگاه با توافق طرفین به حالت تعلیق درآمد.

هافبک پیشین آث میلان ایتالیا در نقل و انتقالات زمستانی فصل جاری رقابت های لیگ برتر با قراردادی سه و نیم ساله به جمع سرخپوشان تبریزی اضافه شد اما بدون اینکه یک دقیقه برای پرشورها بازی کند تراکتورسازی را ترک کرد.

مسئولان باشگاه تراکتورسازی تبریز در حالی خبر از تعلیق قرارداد این بازیکن دادند که فقط ۴۵ روز از عقد قرارداد او گذشته بود!

کونستانت زمانی که باشگاه تراکتورسازی تبریز با محمد تقوی قطع همکاری کرده بود و سرمربی نداشت به این باشگاه پیوست. در واقع این بازیکن بدون آنکه مورد تایید «جرج لیکنز» سرمربی فعلی تیم باشد با باشگاه تراکتورسازی قرارداد بست. قراردادی که در بوق و کرنا شد تا هیچ کس به این موضوع که این بازیکن از طریق چه کانالی و با تایید کدام مربی تیم به تبریز آمده است، نپردازد.

محمدرضا زنوزی مالک باشگاه تراکتورسازی تبریز که در ابتدای فصل این باشگاه را خریداری کرد عنوان داشت اجازه دخالت به هیچکس را در امور فنی تیم نمی دهد و خودش هم در امور مدیرعامل تیم دخالت نخواهد کرد. اما این باشگاه در روزهایی که نه مدیرعامل و نه سرمربی داشت با کونستانت قرارداد بست تا معلوم شود فاصله بین حرف تا عمل چقدر است!

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.