فرمانده انتظامی خراسان رضوی از دستگیری عاملان سرقت ۱۰۰ هزار دلار وجه نقد خبر داد.

 راهزنی هالیوودی ۱۰۰ هزار دلار پول نقد درجاده سبزوار
به گزارش قدس آنلاین ؛ سردار محمدکاظم تقوی با اشاره به دستگیری عوامل سرقت به عنف خودرو 206 در جاده مشهد به تهران و سرقت 100 هزار دلار وجه نقد اظهار داشت: با توجه به اهمیت موضوع بلافاصله دستورات لازم به ماموران فرماندهی انتظامی سبزوار برای پیگیری سریع پرونده داده شد و کارآگاهان زبده پلیس آگاهی این شهرستان وارد عمل شدند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: بررسی‌های اولیه براساس اظهارات شاکی پرونده حاکی از آن بود که وی برای خرید کالا از مشهد عازم تهران بوده و یکی از دوستانش نیز وی را همراهی می‌کرده که در حوزه استحفاظی شهرستان سبزوار، سرنشینان نقابدار یک خودروی 405 با یک تصادف ساختگی سد راه آنها شدند.

سردار تقوی عنوان کرد: شاکی پرونده عنوان کرد سرنشینان این پژو 405 با تبر به سمت وی حمله‌ور شده و دست و پا و قفسه سینه‌اش آسیب زده و سپس خودروی 206 حاوی 100 هزار دلار وجه نقد را ربودند.

وی افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی سبزوار در تحقیقات خود به همراه این مرد مشکوک شده و وی منکر هرگونه ارتباطی با این سرقت بود اما در برابر شواهد و ادله راهی جز بیان حقیقت نداشت.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی عنوان کرد: متهم پرونده اقرار کرد با همکاری دو فرد دیگر این نقشه را طراحی کردند که با تلاش ماموران این دو همدست و خودروی 206 به همراه 100 هزار دلار وجه نقد توسط پلیس کشف شد و تحقیقات در زمینه این سرقت بزرگ برای روشن شدن ابعاد آن ادامه دارد.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.