خوزستان _ سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان با معرفی برترین‌ها در تالار مهتاب اهواز به کار خود پایان داد.

پایان سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان با معرفی نفرات برتر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان خوزستان که با حضور سید محمدرضا دربندی مدیر کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان، محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه این اداره کل، محمد مختاریان نماینده هیات داوران و جمع کثیری از خبرنگاران اصحاب مطبوعات و رسانه استان در تالار مهتاب اهواز برگزار شد، با اعلام نفرات برتر به کار خود پایان داد.

پس از انتشار فراخوان این جشنواره در ١٧ مردادماه ٤٣١ اثر در سه بخش تخصصی (سرمقاله، عکس، گرافیک و صفحه آرایی، تیتر، خبر، مصاحبه، گزارش)، بخش ویژه (شعار سال ٩٧ حمایت از کالای ایرانی) و بخش مدافعان حرم (حمله تروریستی٣١ شهریور اهواز) به دبیرخانه ارسال شد که پس از بررسی آثار توسط هیات داوران در هر بخش ٣ نفر به عنوان برگزیده انتخاب شدند.

هیات داوران این جشنواره در بخش تخصصی و در بخش سرمقاله و یادداشت هادی خوش‌سیما از پایگاه خبری شوشان، علی نواصر از خبرگزاری مهر و امید حلالی‌ از پایگاه خبری شوشان را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند.

همچنین در بخش عکس، علی محمدی از خبرگزاری ایسنا، میعاد آخی از خبرگزاری مهر و محمدعلی بهوندی از نشریه قدس توانستند به ترتیب عنوان اول تا سوم این جشنواره را به خود اختصاص دهند.

در بخش گرافیک و صفحه‎آرایی هیات داوران حسین دلیر از نشریه سلام آبادان، حسین اسکندری از نشریه فرهنگ جنوب و طیبه بزرگ‌نیا از نشریه نور خوزستان را به ترتیب به عنوان نفرات اول تا سوم معرفی کردند.

در بخش گزارش نیز معصومه صالحی از روزنامه کارون، شایان حاجی‌نجف از خبرگزاری ایسنا و زهرا کاظمی‌منش از روزنامه نور خوزستان به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

لازم به ذکر است، در بخش خبر این جشنواره، هیات داوران از میان آثار ارسالی هیچ مطلبی را حائز کسب عناوین اول تا سوم ندانستند.

در بخش تیتر رتبه اول به صورت مشترک به مهدی ربیعی از نشریه قدس و سید علیرضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب خبر تعلق گرفت.

همچنین هیات داوران این جشنواره رتبه دوم در بخش تیتر را به طور مشترک به سید علیرضا شریفی از پایگاه خبری رهیاب خبر و هادی خوش‌سیما از پایگاه خبری شوشان اختصاص داد.

در ادامه در همین بخش امل درویش از خبرگزاری مهر و شاهین بهرامی بیرگانی از روزنامه توسعه جنوب توانستند به صورت مشترک رتبه سوم این جشنواره را از آن خود کنند.

در بخش مصاحبه نیز منصور آل‌کثیر از خبرگزاری مهر، پدرام طاهری کتکی از روزنامه قلم امروز و احسان سپهوند از پایگاه خبری تابا خبر به ترتیب حائز رتبه‌های اول تا سوم این جشنواره شدند.

در بخش ویژه (حمایت از کالای ایرانی) نیز محمد آهنگر از خبرگزاری ایکنا رتبه دوم سومین جشنواره مطبوعات و رسانه‌های استان شد.

لازم به ذکر است، در بخش ویژه (حمایت از کالای ایرانی) هیات داوران از میان آثار ارسالی هیچ اثری را شایسته رتیه اول و سوم ندانستند.    

در قسمت دیگر و در بخش موضوعی با موضوع مسائل زیست محیطی خوزستان، امل درویش از خبرگزاری مهر، شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر و علی سواری از خبرگزاری تسنیم توانستند رتبه‌های اول تا سوم این بخش را از آن خود کنند.

در همین بخش با موضوع حادثه تروریستی ٣١ شهریور اهواز، هیات داورانزهرا کاظمی‌منش از روزنامه نور خوزستان و شایان حاجی‌نجف از خبرگزاری ایسنا را به ترتیب به عنوان رتبه‌های اول و سوم معرفی کردند.

گفتنی است، هیات داوران در این بخش هیچ اثری را شایسته رتبه دوم ندانستند.

همچنین در بخش موضوعی با موضوع مدافعان حرم، امید حلالی از پایگاه خبری شوشان و  شهرزاد امیری از پایگاه خبری نبض شهر به ترتیب توانستند رتبه‌های اول و دوم را از آن خود کنند.

لازم به ذکر است در این بخش نیز هیات داوران هیچ اثری را شایسته رتبه سوم ندانستند.

همچنین نتایج نخستین سوگواره مطبوعاتی اربعین حسینی بدون رتبه بندی به شرح زیر اعلام شد.

که در این بخش از عدنان جواهری، کمیله حجازی، محمدرضا بنوره از خبرگزاری ایرنا، طیبه قاسمی و مریم کروشاوی از خبرگزاری قدس، کوثر کریمی از خبرگزاری مهر و فاطمه طاهری از خبرگزاری فارس بدون رتبه‌بندی تقدیر شد.

پایان نیز از مصطفی عبیداوی، سید متین هاشمی و محمد آهنگر به عنوان نفرات برگزیده نخستین سوگواره ملی عکس و تلفن همراه اربعین حسینی تقدیر شد.

انتهای پیام/ 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.