سخنگوی جنبش انصارالله یمن گفت که نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن آماده اجرای طرح جابه‌جایی و آرایش دوباره خود در استان الحدیده براساس توافق حاصل‌شده است.

 انصارالله: آماده آرایش دوباره نیروها در الحدیده هستیم

به گزارش گروه بین الملل قدس آنلاین، محمد عبدالسلام سخنگوی رسمی جنبش انصارالله یمن از آمادگی برای اجرای طرح استقرار مجدد نیروها در الحدیده خبر داد و ائتلاف متجاوزان را به مانع‌تراشی در اجرای این طرح متهم کرد.

وی در توییت خود نوشت: براساس تفاهم‌های سابق ما از طریق نماینده خودمان در کمیته هماهنگی و بازنشر نیروها در الحدیده و بعد از پیشرفت در روند استقرار مجدد نیروها در مرحله اولیه، قرار بود که اجرای آن صبح دوشنبه این هفته آغاز شود و نیروهای ما برای استقرار مجدد آماده بودند و این آمادگی را به رئیس کمیته هماهنگی مشترک نیز ابلاغ کردند.

عبدالسلام گفت: اما در نتیجه بازگشت طرف مقابل به طرح مسائل دیگری خارج از توافق انجام‌شده، مایکل لولیسگارد رئیس کمیته هماهنگی و استقرار مجدد خواستار تأمل و درنگ شد تا به تلاش‌هایش با طرف مقابل ادامه دهد و به ما سیگنال و زمان آغاز را اعلام کند و تیم ما همچنان منتظر آن است.

عبدالسلام گفت: امیدواریم که با دریافت سینگال، اجرای گام‌های مرحله اول را از صبح سه‌شنبه آغاز کنیم.

نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی و ائتلاف متجاوز به یمن روز یکشنبه درباره مرحله اول طرح استقرار مجدد نیروها در الحدیده که از سوی رئیس کمیته هماهنگی ژنرال مایکل لولیسگارد ارائه شده بود، موافقت کردند.

منبع: تسنیم

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.