۳۰ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۷
کد خبر: 645068

«زین الدین زیدان» برای این که هدایت چلسی بعد از اخراج «ساری» را قبول کند شرایطی خاص در نظر دارد که بعید است مالک چلسی با برخی از آن‌ها موافقت کند.

شرایط خاص "زیدان" برای پذیرش هدایت چلسی

به گزارش گروه اقتصادی قدس آنلاین، سرمربی اسبق تیم فوتبال رئال مادرید، زین‌الدین زیدان، به احتمال زیاد در صورت اخراج مائوریسیو ساری به دنبال مربیگری بازخواهد گشت و سرمربی چلسی می شود.

البته که بعید است زیدان قبل از قطعی کردن برخی از شرایط قراردادش را با آبی‌های لندنی نهایی کند. اولین خواسته او از سران باشگاه این است که هازارد را در تیم نگه دارند و قراردادش را تمدید کنند. خواسته دیگر او هم این است که بیش از ۲۰۰ میلیون یورو در اختیارش بگذارند تا ترکیب تیم را تقویت کند.

او اما یک خواسته دیگر هم دارد و آن این است که اختیار خرید و فروش بازیکن تا زمانی که سرمربی این تیم است در اختیار خودش باشد. اختیاری که در رئال مادرید آن را نداشت و البته می‌داند که در چلسی، آبراموویچ مالک باشگاه به راحتی چنین اختیاری را به کسی نخواهد داد.

وضعیت فعلی چلسی مناسب نیست و زیدان معتقد است این تیم برای بازگشت به روزهای اوج نیاز به تقویت ترکیب و خرید چند بازیکن برای پست‌های مختلف دارد. ساری در این تیم اوضاع خوبی ندارد و اخیرا حمایت هواداران را هم بعد از کسب نتایج نامناسب از دست داده است. همین موضوع باعث شده تا گمانه‌زنی‌ها درباره اخراج این سرمربی آغاز شوند.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.