سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی تاکید کرد که جادوگر نیست و قولی برای قهرمانی این تیم نمی‌دهد.

لیکنز: قولی برای قهرمانی تراکتورسازی نمی‌دهم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، جرج لیکنز درباره اینکه چه قولی برای تراکتورسازی می دهد، گفت: من جادوگر نیستم. هیچ قولی نمی دهم. تنها چیزی که می توانم قول بدهم این است از تمام تجربه خودم برای موفقیت تیم استفاده کنم. می دانم تمام طرفداران تیم عاشق تراکتور هستند و با این تیم زندگی می کنند.

وی به شوخی اضافه کرد: من با ادن آزار و وینسنت کمپانی (دو بازیکن تیم ملی بلژیک) برای حضور در تراکتورسازی صحبت کردم که برایشان سخت بود! این را به عنوان یک جوک گفتم.

سرمربی تراکتورسازی درباره میزان رضایتش از بازیکنان جدید این تیم تاکید کرد: از ۵ بازیکنی که به ما اضافه شدند راضی هستم. خوشحالم خودشان را با تیم وفق دادند. اینکه در یک پست چند بازیکن دارم کارم را راحت تر می کند. دوست دارم مثل هر تیمی ۲۵ بازیکن داشته باشم که این رقابت بین بازیکنان در تیم باشد.

لیکنز در پاسخ به این سئوال که چرا به ساسان انصاری بازی نمی دهد تا از دو مهاجم در تراکتورسازی استفاده کند؟ اظهار داشت: در فوتبال فقط مهاجم نیست که گل می زند. سیستم معیار نیست که بگوییم حتما ۱-۳-۲-۴ بازی می کنیم. این سیستم شناور است. حتی سعی داریم خط دفاعی را طوری تمرین بدهیم که درهای دفاعی ما روی همه بسته باشد و گلی دریافت نکنیم.

وی افزود: در بازی دورتمند  و تاتنهام، تاتنهام سه بر صفر برنده شد ولی با سیستم عجیب ۱-۶-۳ بازی می کرد. همه چیز به مهاجم هدف معطوف نمی شود.

سرمربی تراکتورسازی در پاسخ به این سئوال که تلفظ دقیق اسمش چیست؟ گفت: هم ژرژ درست است و هم جرج ولی قطعا جرج کلونی نیستم!

لیکنز درباره کوین کنستانت بازیکنی که قراردادش با تراکتورسازی تعلیق شد، تصریح کرد: کنستانت آمادگی بازی برای ما را ندارد. برنامه های تخصصی و پزشکی برای این بازیکن در نظر گرفتیم. او به سطحی نرسیده است که برای تراکتور بازی کند. سعی می کنیم قدم به قدم جلو برویم.

وی همچنین در خصوص اینکه چرا از احمد موسوی در دفاع راست بازی نمی کند و دانیال اسماعیلی فر را در این بخش به کار می گیرد، خاطرنشان کرد: از موسوی واقعا راضی هستم.او عملکرد خوبی در تمرینات دارد. دانیال اسماعیلی فر هم عملکرد خوبی داشت ولی الان در دفاع راست کارش را به خوبی انجام می دهد. اشکان دژاگه در پست وینگر راست بازی می کند. خوشحالم بعد از جام ملت ها ملی پوشان با انگیزه بالا به ما اضافه شدند. می خواهم به کارلوس کی روش هم به خاطر عملکردش در هشت سال گذشته تبریک بگویم.

وی در پاسخ به این سئوال که چرا باوجود خستگی بعضی از بازیکنان در دیدار با استقلال دست به تعویض نزد و در لحظات پایانی علی عبدالله زاده را وارد زمین کرد؟ گفت: اول از همه به این خاطر که می خواهم برنده باشم. تیم ما بالانس بود. تراکتور در بازی با استقلال در ضربات مستقیم موفق عمل می کرد و نیازی به تغییر نبود. دوست دارم بازیکنانم بازی هوشمندانه ای انجام بدهند.

سرمربی تراکتورسازی که شب گذشته در برنامه موج فوتبال حاضر شده بود، یادآور شد: خوشحالم بازیکنانم در دیدار با استقلال مقابل تماشاگران تمرکز داشتند و توانستند به بهترین شکل عمل کنند. من ۴۰ سال در فوتبال بوده ام. استادیوم های بزرگی مثل استادو فرانس بوده ام. چنین طرفدارانی در عمرم ندیده بودم.

لیکنز درباره حضورش در بازار تبریز هم گفت:  من روز یکشنبه به بازار تبریز رفتم. می دانم این بزرگترین بازار جهان است. در این مدت  ۶۰۰ عکس از من گرفته شد. خوشحالی چهره مردم خستگی مرا می گیرد. انرژی مثبت مردم عالی بود. به خاطر اعتمادی که رئیس باشگاه و هواداران به من داشتند خوشحالم. امیدوارم همان کاری را که در تیم ملی بلژیک کردم و تبدیل به بهترین تیم دنیا شد را اینجا با تراکتورسازی انجام بدهم.

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.