نائب رئیس اول مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا هستیم، گفت: تمام قوا برای رفع مشکلات دست به دست هم داده و همکاری کنند.

 در جنگ تمام عیار اقتصادی با آمریکا هستیم

به کزارش قدس آنلاین، مسعود پزشکیان نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی در پاسخ به سؤالی پیرامون گلایه‌های مردم درباره گرانی‌ها گفت:‌ حق با مردم است.

وی با بیان اینکه مشکلاتی موجود ساختاری است و براساس سیاست هایی که ما داریم پدید آمده، گفت:‌ ما در حقیقت در حال یک جنگ تمام‌عیار اقتصادی با آمریکا هستیم و آنها تلاش می‌کنند راه‌ها را ببندد؛ آمریکا در همه دنیا برای همه قلدری می‌کند و ما هم در سیبل برخورد با آنها قرار گرفته‌ایم. 

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی به پیشنهاد خود درباره تشکیل ستاد جنگ اقتصادی اشاره کرد و افزود: آن چیزی که من از یک سال گذشته بر روی آن تأکید کردم، تشکیل ستاد جنگ اقتصادی بود که طبق پیشنهادم اعلام کردم در هر محله، مسجد و شهری این ستاد معضلات و  تبعات تصمیمات اقتصادی داخلی و خارجی را پیگیری کند اما متأسفانه چنین چیزی شکل نگرفت. 

پزشکیان با تأکید بر اینکه تنها با فعالیت دولت مشکل حل نمی‌شود، تصریح کرد: در جنگ فقط دولت نمی‌جنگد و بقیه نهادها نیز در جنگ هستند.

«در همین مجلس وزیر کار و برخی وزرای دیگر را استیضاح کردند، آیا این استیضاح‌ها مشکلات را حل کرد؟» 

وی با بیان اینکه باید با واقعیت‌ها با مردم صحبت کرد، اظهار داشت: تمام قوا باید دست به دست هم بدهند و همکاری کنند تا مشکلات حل شود. 

نایب رئیس اول مجلس در همین زمینه یادآور شد: در جنگ اینگونه نبود که تمامی نهادها از هم گلایه کنند، همه در صحنه بودند و فعالیت می‌کردند اما اکنون اینگونه نیست و این برای کشور تبعات دارد. 

منبع: فارس

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.