رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: روند رسیدگی به پرونده جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی این استان در دادگاه ویژه ادامه دارد.

رسیدگی به جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی خراسان رضوی

به گزارش قدس آنلاین ، حجت الاسلام  علی مظفری ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در دادگستری خراسان رضوی اظهارکرد: در راستای مبارزه با مفاسد اقتصادی دادگاه ویژه ای  با اجازه از رئیس قوه قضائیه در خراسان رضوی تشکیل شده و در اولین پرونده خود رسیدگی به موضوع سهام پردیسبان را در دستور کار قرار داد. 

وی افزود: پرونده پردیسبان ۳ نوبت در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اقتصادی خراسان رضوی مورد بررسی قرار گرفت و با وساطت دادستان عمومی و انقلاب استان فرصت ۵ روزه به متهمان پرونده داده شد تا نسبت به جلب نظر شاکیان پرونده و معرفی اموال خود اقدام کنند که امیدواریم قبل از صدور رای از این فرصت استفاده کنند. 

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: پرونده  پردیسبان پس از انجام تحقیقات مقدماتی و طی تشریفات کامل قانونی به صورت علنی در سه روز متوالی با حضور دادستان عمومی و انقلاب مرکز خراسان رضوی، نماینده دادستان عمومی و انقلاب، نمایندگان شکات، وکلای مدافع و شهروندان در مشهد برگزار شد. 

مظفری بیان کرد: روند رسیدگی به پرونده های  جرائم اخلال گران در نظام اقتصادی  خراسان رضوی ادامه دارد و انشا الله در آینده شاهد رسیدگی به پرونده های دیگری در زمینه مقابله با جرائم اقتصادی در این استان خواهیم بود.

منبع : مهر

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.