تیم فوتبال استقلال در هفته‌های نوزدهم ادوار گذشته لیگ برتر نتایج نسبتا خوبی گرفته و آنها به دنبال دوازدهمین پیروزی خود در این هفته‌ها هستند.

استقلال به دنبال دوازدهمین پیروزی در هفته‌های نوزدهم

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، تیم فوتبال استقلال در ۱۷ دوره گذشته لیگ‌های برتر نتایج نسبتا خوبی در هفته‌های نوزدهم گرفته است.

پیروزیها و شکست‌ها
آبی پوشان در ۱۷ دوره گذشته این بازیها صاحب ۱۱ پیروزی، ۳ مساوی و ۲ شکست هستند که در صورت پیروزی بر پارس جنوبی دوازدهمین پیروزی خود در این هفته ها را به دست می آورند.

استقلالی‌ها در همه این هفته ها ۳۰ گل زده‌اند و ۲۰ گل خورده‌اند. آنها ۳۷ امتیاز هم از این بازیها گرفته‌اند.

شکست ناپذیر در خانه
آبی پوشان هرگز در هفته‌های نوزدهم در بازیهایی که میزبان بوده‌اند شکست نخورده‌اند و هر دو شکست آنها در شرایط میهمانی و خارج از تهران ثبت شده است.

استقلالیها ۱۰ بار در هفته‌های نوزدهم میزبان بوده‌اند که ۷ بار پیروز شده و ۳ بار هم مساوی کرده‌اند. آنها ۲۲ بار در خانه گل زده‌اند و ۱۲ بار هم گل خورده‌اند.

پرتکرارترین و بدترین نتیجه
بیشترین تقابل استقلالی‌ها در هفته‌های نوزدهم با فولاد خوزستان بوده که بدترین نتیجه آنها هم در یکی از همین دیدارها به دست آمده است.

استقلال در این هفته‌ها ۴ بار با فولاد بازی کرده که یکبار با نتیجه ۴ بر یک مقابل این تیم تن به شکست داده است که این بدترین نتیجه آبی پوشان در این هفته ها بوده است. این بازی در فصل ۹۰-۸۹ و به میزبانی فولاد انجام شد.

بهترین نتیجه و پر گل ترین بازی
بهترین نتیجه آبی پوشان در این هفته‌ها هم یک پیروزی ۴ گله بود. استقلالی‌ها در فصل ۸۸-۸۷ توانسته بودند داماش گیلان را با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب کنند. این بازی پر گل ترین بازی آبی پوشان در هفته‌های نوزدهم هم بوده است.

پرتکرارترین نتیجه
پر تکرار ترین نتیجه آبی پوشان در این هفته‌ها نتیجه ۳-۲ بوده است. استقلالی‌ها ۳ بار توانسته‌اند در هفته‌های نوزدهم حریفان خود را با این نتیجه شکست دهند که هر ۳ بار هم این اتفاق در تهران افتاده است.

آبی پوشان یکبار در فصل ۸۶-۸۵ مقابل فولاد خوزستان این نتیجه را به دست آوردند، سپس در فصل ۸۹-۸۸ این نتیجه را مقابل فجر سپاسی تکرار کردند و برای سومین بار هم این نتیجه در فصل ۹۶-۹۵ مقابل پیکان تکرار شد.

بهترین گلزن استقلال؛
فرزاد مجیدی با ۳ گل زده در این هفته‌ها بهترین گلزن آبی پوشان در هفته‌های نوزدهم ادوار گذشته لیگ برتر است.

تیم فوتبال استقلال در چارچوب هفته نوزدهم رقابتهای لیگ برتر چهارشنبه اول اسفند و از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل تیم فوتبال پارس جنوبی جم به میدان می‌رود. 

منبع: مهر

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.