قزوین_ آیت الله عبدالکریم عابدینی گفت: امیدواریم با یاری وزیر دادگستری گام‌های جدی برای تحقق عدالت برداریم.

امیدواریم با یاری وزیر دادگستری گام‌های جدی برای تحقق عدالت برداریم

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله عبدالکریم عابدینی نماینده ولی فقیه در استان قزوین روز سه شنبه در جلسه شورای اداری که با حضور علیرضا آوایی وزیر دادگستری در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: وارد پنجمین دهه پیروزی انقلاب شده ایم و همانطور که در فکر آن بودیم چهل سالگی انقلاب را بزرگ ببینیم، مردم با برگزاری جشن با شکوه به رسالت خود عمل و با حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن عزتی دیگر نصیب ما کردند.

وی افزود: سفر آوایی وزیر دادگستری به استان قزوین نوید و بشارتی بری استان بود و امیدواریم آثار عملی شدن این سفر را مشاهده کنیم.

آیت الله عابدینی گفت: خداوند در قرآن کریم به منافقان و مومنان در موضوع امر به معروف و نهی از منکر بیان می کند: « هیچ رابطه صمیمانه ای بین منافقان وجود ندارد و این منافقان مانند چوب خشک هستند که باید به جایی تکیه کنند؛ لذا یک روز به آمریکا یه روز اسرائیل و عربستان و روزی هم به صدام تکیه داشتند در روز قیامت هم حتی دوستی ظاهریشان به دشمنی تبدیل می شود.

نماینده ولی فقیه در استان قزوین گفت: تشبیه قرآن به مومنان به مانند شجره طیبه است که در عمق عالم ریشه دارد که بر اساس ایمان و عقیده و دین با هم دوست هستند.

وی اضافه کرد: خداوند می فرماید: در روز قیامت دوستی منافقان تبدیل به دشمنی می شود.

آیت الله عابدینی با اشاره به جایگاه امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: امر به معروف و نهی از منکر بسیار مهم است و گویا تمام دین به این بستگی دارد و امام علی (ع) فرمود «اگر کسی امربه معروف را کنار بگذارد این فرد مانند مرده زنده نماست»؛ هرکس جایگاه امر به معروف و نهی از منکر را نگه دارد خداوند او را عزیز و هرکس به آن بی توجهی کند خداوند او را ذلیل می کند.

امام جمعه قزوین یادآور شد: در استان ما قرار بوده زمینی به مزایده گذاشته شود، اما برای دور زدن قانون آگهی آن را در روزنامه‌ای چاپ کردند که به استان خوزستان تعلق داشت و این موضوع قطعی است و پس از آن شنیدیم که همان روزنامه را نیز از سطح شهر جمع کردند که مبادا کسی آن را ببیند و برای خرید زمین‌ها اقدام کند.

وی تصریح کرد: زمانی که شما را با روحیات معنوی و علاقه‌مندی به قرآن مشاهده می کنیم که مبارزات قبل از انقلاب را دیده‌ و در دوران دفاع مقدس حضور داشته‌اید، بسیار امیدوار شدیم که بتوانیم کار جدی در راستای تحقق عدالت و برخورد با سوء استفاده‌کنندگان انجام دهیم.

گفتنی است در این مراسم جمعی از مدیران استانی نیز حضور داشتند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.