قزوین_ عبدالمحمد زاهدی گفت: بیانیه رهبری منشور راه انقلاب و چشم انداز آینده کشور است و مدیران باید آن را به دقت مطالعه و نصب العین خود قرار دهند.

بیانیه رهبری چراغ راه آینده کشور است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز سه شنبه در جلسه شورای اداری که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: استان قزوین دارای ظرفیت های مناسب در حوزه های علمی، گردشگری و فرهنگی است و به لحاظ جغرافیایی و شرایط اقلیمی، تاریخی و فرهنگی جزو استان های نمونه کشور محسوب می شود.

وی با اشاره به جایگاه قزوین در بخش صنعت و حمل و نقل افزود: صنعت حمل و نقل در کشور ما بدون قزوین ابتر می ماند و با مشکل مواجه می شود و در حوزه کشاورزی هم قزوین از مهمترین استان ها است و با وجود اینکه کمتر از یک درصد خاک کشور را دارد ولی چهار و نیم درصد محصولات کشاورزی ایران را تولید می کند و ظرفیت بیش از این را هم دارد.

استاندار قزوین اضافه کرد: وجود قومیت های مختلف در استان، چهره فرهنگی نسبتا منحصر به فردی را ایجاد کرده است که به دلیل مهاجرت، اقوام مختلف ایرانی در استان قزوین ساکن شدند و برادرانه در کنار هم زندگی می کنند ضمن اینکه گویش، پوشش و آداب خود را هم حفظ کردند. 

زاهدی یادآور شد: به لحاظ دانشگاهی هم قزوین از مهمترین استان ها بوده و حدود ۵۰ واحد دانشگاهی دارد که دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) از جمله این دانشگاه ها است که اساس کار آن بر جذب دانشجویان خارجی است و دانشگاه آزاد قزوین هم مرکز فعالیت رباتیک در ایران و آسیا است.

وی ادامه داد: با همدلی بین مردم و مدیران وجود دارد آینده خوبی را می توانیم برای قزوین به دور از سیاست بازی ها را داشته باشیم و به حل مشکلات مردم بپردازیم.

استاندار قزوین به به بیانیه اخیر رهبری پرداخت و افزود: مدیران و مسوولان بیانیه مقام معظم رهبری را مطالعه کنند؛ بسیاری از نکات قبلا بیان شده است اما امروز با ادبیات دیگری و نکات اساسی که در این بیانیه آمده است، دستاوردهایی که رهبری مطرح می کنند نرم افزاری بوده و با توجه به شعارهای اصلی انقلاب شکل گرفته است.

زاهدی خاطرنشان کرد: رهبری توصیه هایی دارند که همه باید نصب العین قرار داده و به آن توجه کنیم و همانطور که ریاست جمهوری اعلام کردند، برنامه های دولت و مجموعه ارکان نظام با توجه به این بیانیه شکل خواهد گرفت و امیدواریم با امید بیشتری در راستای بقای نظام، حل مشکلات مردم و تحقق شعارهای اصلی انقلاب تلاش کنیم.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.