رئیس بیمارستان علامه بهلول گنابادی گفت: حال عمومی همه معلمان مصدوم‌شده در حادثه واژگونی مینی‌بوس خوب است

حال عمومی معلمان حادثه‌دیده خوب است

به گزارش قدس آنلاین ؛ عباس عبادی ،اظهار کرد: تاکنون 8 نفر از معلمان پس از بهبودی از بیمارستان مرخص شده‌اند و 3 نفر دیگر نیز تحت مراقبت‌های حمایتی قرار دارند. به دلیل حساسیت موضوع، تمام کادر درمانی این بیمارستان اعم از پزشک و پرستار در حال انجام روند درمان این معلمان بزرگوار هستند. حال عمومی همه معلمان نیز مطلوب اعلام شده است.

وی افزود: حامد قربانی فرماندار گناباد شب گذشته برای ملاقات و دلجویی از مصدومان حادثه و همچنین بررسی نحوه خدمات‌دهی اورژانس و پرسنل در بیمارستان حاضر شد و در جریان وضعیت درمانی و مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

در ادامه هادی محمدپور مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا با بیان این که نظارت بر ایاب و ذهاب فرهنگیان از عهده آموزش و پرورش خارج است، گفت: نظارت بر سرویس‌های ایاب و ذهاب در داخل شهر بر عهده سازمان حمل و نقل شهرداری و در خارج از شهر بر عهده اتحادیه شرکت‌های مسافربری گناباد است.

وی عنوان کرد: با شرکت‌های حمل و نقل رایزنی خواهد شد که بعد از این برای سرویس ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی از مینی‌بوس و اتوبوس‌های بهتر و با مدل بالاتری استفاده کنند.

محمدپور ادامه داد: این اداره در خصوص حمل و نقل و وسیله ایاب و ذهاب همکاران فرهنگی تاکنون اقدامی نکرده و خود همکاران باید بر اساس برنامه در کلاس‌های درس حاضر شوند؛ برای این روستا نیز خود آنان با یک مینی‌بوس قرارداد بسته‌اند تا کار ایاب و ذهاب آن‌ها را صورت گیرد.

مدیر آموزش و پرورش گناباد اظهار کرد: امروز شخصا در مدارس روستای گیسور حاضر شدم، با حضور 2 نفر از کارشناسان آموزش ابتدائی و 2 نفر از راهبران آموزشی این اداره کلاس‌های درس مدارسی که معلمان آن‌ها هنوز بستری هستند، دایر شد و تا بهبودی کامل آنان این اقدام ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایسنا، عصر دیروز دوشنبه مینی‌بوس سرویس معلمان روستای گیسور از توابع شهرستان گناباد به دلیل نقص فنی از جاده منحرف و واژگون شده که بر اثر آن تعداد 11 معلم روانه بیمارستان شدند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.