خراسان شمالی- احمدرضا رحیم زاده گفت:از تعداد ۱۰ کانکس موجود، ۸ کانکس تحویل شهرداری شده است و پروانه بهره برداری به شرط تأمین زیرساخت ها و مرتفع شدن مشکلاتی از جمله برق، گاز و... تا ۵ اسفندماه برای بهره بردار صادر می شود.

کمپینگ‌های "بابا امان" برای مسافران نوروزی به بهره‌برداری می‌رسد

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان شمالی، احمدرضا رحیم زاده رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بجنورد، از راه اندازی کمپینگ های باباامان برای مسافران نوروزی خبر داد.

رحیم زاده اظهار کرد: به‌منظور جذب گردشگر داخلی و خارجی و استفاده بهینه از امکانات ایجاد شده، کمپینگ های باباامان به زودی به بهره برداری می رسند؛ از تعداد ۱۰ کانکس موجود، ۸ کانکس تحویل شهرداری شده است و پروانه بهره برداری به شرط تأمین زیرساخت ها و مرتفع شدن مشکلاتی از جمله برق، گاز و... تا ۵ اسفندماه برای بهره بردار صادر می شود.

رئیس اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان بجنورد، با تأکید بر اینکه این کانکس ها به شرط تأمین شرایط لازم تحویل می شود، عنوان کرد: در غیر اینصورت کانکس ها را به بهره بردار بعدی که متقاضی است واگذار خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: تمامی هماهنگی‌های لازم برای خدمت‌رسانی به گردشگران نوروزی انجام شده است تا از سفر به مرکز خراسان شمالی خاطرات خوشی به همراه ببرند.

/انتهای پیام

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.