همدان- محمد مددی گفت: ۸ شرکت تایید آسانسور در همدان فعال است و اداره استاندارد نیز وظیفه نظارت بر مراکز عمومی و ادارات را دارد.

۸ شرکت تایید آسانسور در همدان فعال است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، محمد مددی مدیرکل استاندارد همدان اظهار کرد: آسانسورها از موارد مشمول استاندارد اجباری هستند که پس از تأیید آن پایان کار ساختمان صادر می‌شود.

وی ادامه داد: در مساکن مهر برخی به دنبال اخذ پایان کار ساختمان نیستند و پیمانکار بخش دولتی است.

 مدیر کل استاندارد استان همدان با بیان اینکه استانداردسازی آسانسورهای مساکن مهر رضایت بخش نیست اظهار کرد: اداره‌کل استاندارد استان ۴۰ مورد آزمون از این آسانسورها انجام داده که رضایت بخش نیست و فقط ۸ شرکت تایید آسانسور در همدان فعال است.

مددی افزود:۸۰ میلیون تومان اعتبار به منظور ارزیابی و نظارت بر استانداردسازی مصالح ساختمانی اختصاص یافته است.

مدیرکل استاندارد استان همدان در خصوص اجرای طرح پژوهش بخش استاندارد و استانداردسازی در تولید ناخالص داخلی استان همدان گفت: یکی از موضوعات مطرح شده در شورای استاندارد استان پژوهش اساتید دانشگاه بوعلی در زمینه پژوهش بخش استانداردسازی است.

وی به حضور نیره پیروزبخت رئیس سازمان ملی استاندارد در همدان روز یکم اسفندماه اشاره کرد و افزود: امروز جلسه شورای اداری استاندارد با حضور وی در استانداری همدان تشکیل می‌شود.

مددی ادامه داد: امروز همزمان با سفر رئیس سازمان ملی استاندارد به استان از واحد تولیدی سحر بازدید می‌شود و نشست تخصصی نیز با آزمایشگاه‌های استان از جمله برنامه‌های سفر رئیس سازمان ملی استاندارد است.

انتهای پیام /

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.