لرستان- آکادمی ورزشی پرواز، شامگاه چهارشنبه ۳۰بهمن با حضور موسس و علاقه‌مندان به ورزش در منطقه ماسور شهر خرم‌آباد، افتتاح شد.

آکادمی ورزشی "پرواز" در خرم‌آباد افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، شامگاه چهارشنبه ۳۰بهمن سال‌جاری با حضور موسس و علاقه‌مندان به ورزش در منطقه ماسور شهر خرم‌آباد، آکادمی ورزشی پرواز افتتاح شد.

احسان دریکوند موسس آکادمی ورزشی پرواز، ضمن اشاره به اینکه ۱۷سال است در رشته ورزشی کاراته فعالیت داشته و داور رسمی فدراسیون کاراته نیز هستم، گفت:هدف از راه‌اندازی باشگاه در منطقه ماسور شهر خرم‌آباد، تقویت و تربیت استعداد ورزش در این منطقه بوده که متاسفانه به دست فراموشی سپرده شده است.

این عنوان‌دار مسابقات کشوری و بین‌المللی استان لرستان در ادامه سخنان خود ضمن اشاره به اینکه متاسفانه محله ماسور تاکنون به صورت رسمی باشگاه ورزشی نداشته است، خاطر نشان کرد: امیدواریم بتوانیم با فعالیت مجدانه خود شاهد شکوفایی ورزش در این منطقه از شهر خرم‌آباد باشیم.

احسان دریکوند در ادامه با بیان اینکه قهرمانان زیادی در منطقه ماسور رشد کرده‌اند که باعث افتخار برای خود و کشور هستند،تصریح کرد: یقینا ما نیز به نوبه خود در این زمینه از هیچ تلاشی چشم‌پوشی نخواهیم کرد.

وی ابراز داشت: رده‌های سنی نونهال، جوانان، نوجوانان و بزرگسالان در رشته‌های کیوکشین و بانوان نیز می‌توانند در رشته‌های ورزشی ایروبیک، ژیمناستیک، آمادگی‌جسمانی و ...تمرینات خود را انجام دهند.

احسان دریکوند در ادامه سخنان خود با بیان اینکه برای راه‌اندازی این سالن ورزشی ۴۵۰میلیون ریال هزینه شده است و در حدود یک ماه نیز آماده‌سازی آن به طول انجامید، گفت: نبود اسپانسر همواره از مشکلات اصلی همه ورزشکاران در استان لرستان بوده و حمایت مالی مورد اطمینانی برای آن‌ها هرگز وجود نداشته است.

مدیر آکادمی ورزشی پرواز اضافه کرد: اگر مسئولین بتوانند حداقل هزینه رفت و آمد یا اعزام یک تیم به مسابقات سراسری را فراهم کنند، بخش عمده‌ای از مشکلات برطرف خواهد شد.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی رضایی ۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۶
    0 0
    بهترین باشگاه در کل لرستان
  • حسین ۱۸:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    باشگاه واستاد یکی از خوبان سطح کشور هستند