آبی ها در دیدار با پارس جنوبی به دنبال ریکاوری شکست بزرگ برابر تراکتور هستند.

ترکیب احتمالی استقلال برابر پارس جنوبی

به گزارش گروه ورزشی قدس آنلاین، وینفرد شفر هفته گذشته در تبریز شکست مهمی را متحمل شد و حالا در تهران محکوم به کسب برد است تا بتواند به امید لغزش بالانشین ها همچنان خود را در جمع بالانشین ها حفظ کند. آبی ها در این هفته البته دست بازتری برای انتخاب ترکیب خود دارند در کنار بازگشت فرشید باقری و محمد دانشگر، آنها می توانند از پاتوسی نیز در ترکیب خود استفاده کنند و البته نباید فراموش کرد به رسم اکثریت هفته های لیگ، این هفته نیز علی کریمی را در اختیار ندارند.


مهدی رحمتی باز هم احتمالا گزینه اول شفر برای این دیدار است و شکست روند کلین شیت ها نیز نمی تواند او را از دروازه دور کند. در خط دفاعی سرمربی آلمانی از ترکیب نورافکن در چپ، دانشگر و سهرابیان در مرکز و منتظری در راست استفاده خواهد کرد؛ ترکیبی که شباهت زیادی به ترکیب دیدار با پیکان دارد.


به این ترتیب باید شاهد بازگشت دوباره دانشگر به مرکز خط دفاعی باشیم تا ترکیب دفاعی استقلال نسبت به هفته گذشته تغییر کند و آبی ها باز هم از مدافع آماده خود استفاده کنند.


با مصدومیت کریمی، ترکیب خط میانی آبی ها با حضور باقری و چشمی و شجاعیان شکل می گیرد که چشمی راس عقب این ترکیب خواهد بود و دو بازیکن دیگر روی دست او بازی می کنند تا سیستم سه هافبک میانی استقلال به شکلی تهاجمی برای این دیدار انتخاب شود.


برای خط حمله اما قابل حدس ترین ترکیب می تواند حضور وریا غفوری در راست، فرشید اسماعیلی در چپ و تبریزی در نوک باشد و خارجی ها نیز در نیمه دوم احتمالا در آزادی به میدان می روند و جوان تر ها مانند صیادمنش و قائدی نیز فعلا شانسی برای رسیدن به ترکیب اصلی ندارند و باید منتظر فرصت های کوچک در هفته های پیش رو باشند.


به این ترتیب استقلال روی نیمکت بازیکنانی مانند خسرو حیدری، منشا، پاتوسی، ایسما، صیادمنش، میثم تیموری و قائدی را در اختیار دارد که می توانند در نیمه دوم به کمک این تیم بیایند و روند مسابقه را تغییر دهند.


به این ترتیب ترکیب استقلال به شرح زیر است:


مهدی رحمتی، پژمان منتظری، محمد دانشگر، آرمین سهرابیان، امید نورافکن، فرشید باقری، روزبه چشمی، داریوش شجاعیان، وریا غفوری، فرشید اسماعیلی و مرتضی تبریزی.

منبع: ورزش۳

انتهای پیام/

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.